Constructorul sud-coreean vrea să domine clasa mașinilor mici cu modelul lansat la Salonul Auto de la Frankfurt
Prima generație de i10 a fost lansată de Hyundai în 2008 Capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10% și oferă 252 litri
Lansat pe piață la cinci ani după predecesorul său, noul i10 reprezintă o evoluție semnificativă pentru Hyundai în clasa A (mașini mici). Acesta dispune de caracteristici și dotări care se regăsesc la segmentele superioare. Elemente precum nivelul înalt de echipare, spațiul și funcționalitatea, designul elegant, dinamica echilibrată și buna antifonare a interiorului nu fac decât să ridice standardele noului model de la Hyundai.
Mai lung, mai lat și mai înalt Comparativ cu predecesorul său, noul i10 este mai lung (+80 mm), mai lat (+65 mm) și mai înalt (+50 mm). De asemenea, oferă cel mai generos spațiu de depozitare și spațiu pentru picioare din clasa sa, pasagerii beneficiind de 1.890 mm. Capacitatea portbagajului a fost extinsă cu peste 10%, oferind 252 litri cu bancheta din spate în poziție normală. Amortizoarele spate au fost repoziționate pentru a asigura controlul mai facil al roților pe toate suprafețele de drum. Îmbunătățirile aduse noului i10 oferă o dinamică de condus superioară și un nivel de zgomot redus. Trebuie amintit faptul că 95% dintre mașinile Hyundai sunt comercializate în Europa, iar noua generație i10 a fost dezvoltată și proiectată la Centrul Tehnic Hyundai Motor din Rüsselsheim, Germania. Noul i10 devine primul model Hyundai de clasă A fabricat în Europa.
Noua generație i10 reprezintă încă un pas important în evoluția Hyundai. Fiecare element a fost creat și dezvoltat pentru a răspunde cerințelor și necesităților clienților europeni Allan Rushforth, Senior vicepreședinte și COO al Hyundai Motor Europa
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER