Promovarea brandului turistic pe ringul de box costă 590.000 de euro fără TVA, valoarea totală a contractului încheiat între instituție și organizatorul galei, o firmă a lui Rudel Obreja, fiind de aproximativ două milioane de euro, fără TVA.
Organizarea unui meci al lui Lucian Bute în România a fost așteptată cu mare interes, dar treptat a devenit și sămânță de scandal. Motivul? Cum se cheltuie cele două milioane de euro provenite de la MDRT. Gala este finanțată din fonduri europene destinate promovării brandului turistic național, „frunza” fiind prezentă pe mai multe elemente din cadrul acesteia. Ministerul condus de Elena Udrea a oferit ieri un comunicat Agenției Mediafax, prin care a prezentat defalcat cum sunt cheltuiți banii. TotoÂdată, MDRT a specificat că sumele sunt plătite integral către firma organizatoare doar dacă sunt respectate toate prevederile contractuale. ProSport vă prezintă cele mai importante puncte din contract:
ª 590.000 de euro fără TVA reprezintă prețul expunerii frunzei pe ring. Logoul prezent pe podea costă 130.000 de euro, iar restul banilor sunt pentru expunerea pe corzile, stâlpii și colțurile ringului. Firma lui Obreja a asigurat MDRT că aceste elemente vor fi văzute de 2,45 milioane de persoane, dintre care 1,52 milioane vor urmări gala în direct. ª 319.000 de euro fără TVA sunt plătiți pentru expunerea logo-ului la evenimentele organizate cu prilejul galei de box, inclusiv sosirea în țară, antrenamentul cu public, conferințele de presă, cântarul oficial, toate reflectate în presă.
ª 65.000 de euro fără TVA pentru drepturile de expunere outdoor ale logoului turistic la locația în care se va desfășura gala de box.
ª 260.000 de euro fără TVA pentru drepturile de expunere indoor în același perimetru.
ª 210.000 euro fără TVA pentru materialele de promovare
ª 21.000 de euro fără TVA pentru standurile de informare și promovare turistică.
ª 10.000 de euro fără TVA pentru afișarea brandului național turistic pe toate biletele de intrare.
ª 100.000 de euro fără TVA pentru dreptul de expunere a logo-ului turistic pe echipamentul boxerilor români care vor evolua în gală.
ª 50.000 de euro fără TVA pentru expunerea frunzei pe suporturile mobile în timpul galei
ª 265.000 de euro fără TVA pentru expunerea brandului pe posturile de televiziune: 125.000 de euro, fără TVA, pentru ShowTime (în baza contractului de exclusivitate pe care Lucian Bute îl are peste Ocean) și Pro TV Internațional, și de 140.000 de euro, fără TVA, pentru cel puțin două televiziuni din țările-țintă ale MDRT.
ª 50.000 de euro fără TVA pentru expunerea frunzei în presa scrisă națională și internațională, pentru o audiență estimată de 2 milioane de cititori.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER