Telespectatorii care au urmărit meciul dintre Jelena Ostapenko și Elina Svitolina, din sferturile turneului de la Miami, ar fi putut crede că jucătoarea din Letonia a luat exemplul Simonei Halep și a trecut de la Adidas la Nike.
Ostapenko, prezentată într-un tricou Nike deși joacă în echipament Adidas
Angajații WTA au gafat atât după primul set, cât și la finalul sfertului de finală câștigat de Jelena cu 7-6(3), 7-6(5). Pe grafica în care era prezentată statistica, preluată de toate televiziunile care au transmis meciul, între care și ESPN sau Digisport, jucătoarea din Letonia a apărut într-un tricou Nike, deși pe teren evolua în echipament Adidas. Sigur că Ostapenko nu a procedat la fel ca și Halep, în ciuda faptului că a fost văzută cu logoul Nike miercuri seară, aflându-se în continuare sub contract cu fostul sponsor al Simonei.
Cum s-a ajuns la această situație ilară
Momentul a fost cu atât mai ilar cu cât Svitolina, care chiar poartă haine Nike, a fost înfațișată într-un maiou al unei alte firme. Producătoriii au greșit atunci când au ales o poză mai veche cu Jelena Ostapenko, de pe vremea când actuala ocupantă a locului 5 WTA era sponsorizată de Nike. Ostapenko s-a despărțit de compania americană pentru a semna cu Adidas la începutul anului 2017, iar schimbarea i-a prins bine, câștigând la scurt timp turneul de la Roland Garros, 4-6, 6-4, 6-3 în finala cu Simona Halep.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER