Stadionul lui Udinese ar putea purta numele „Dacia Arena”. Producătorul românesc de automobile este sponsorul principal al „zebrelor” încă din 2008.
În urmă cu șapte ani, Renault făcea o mutare surprinzătoare și încheia un parteneriat comercial cu cei din conducerea lui Udinese pentru promovarea brand-ului Dacia. Cele două părți au fost mulțumite de colaborare și în continuare sigla Dacia se regăsește pe tricourile „zebrelor”.
Din 2016, colaborarea ar putea ajunge la un alt nivel. Site-ul messaggeroveneto.gelocal.it susține că Dacia și Udinese negociază în secret pentru redenumirea arenei „Friuli”. La anul va fi gata noua arenă pe care va juca Udinese, una de 30.000 de locuri, iar cei de la Renault și-ar dori ca stadionul să poarte numele Dacia.
Dacia este sponsorul principal al lui Udinese din anul 2008
În cadrul acestui contract, Udinese ar urma să primească anual 500.000 de euro din partea producătorului de automobile. Conform sursei citate, cei din conducerea lui Udinese sunt de acord cu această propunere și au înaintat o cerere către autoritățile locale, care dețin stadionul. O problemă ar putea apărea însă și din tabăra suporterilor, care n-ar fi prea încântați de redenumirea arenei.
Dacia se ferește de fotbalul românesc
În trecut sponsor la FC Argeș, uzinele Dacia s-au îndepărtat de fotbalul românesc imediat după ce au fost preluate de Renalult. Noua conducerea a căutat să promoveze brandul prin alte mijloace, inclusiv prin asocierea cu o echipă din Serie A. Deși în România au fost inaugurate stadioane ca National Arena, Cluj Arena și noul „Ilie Oană”, firmele mari din România au preferat să stea departe de fotbalul românesc, în principal din cauza imaginii dezastruoase pe care acesta o are.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER