Primele două meciuri ale lui Mirel Rădoi în Arabia Saudită, transmise în direct de Sport.ro, au adunat aproape 650.000 de telespectatori (urban). Cel mai vizionat program sportiv din România al lunii ianuarie a fost a doua victorie a lui Mirel Rădoi în Arabia Saudită, cu o audiență de 4,3 puncte de rating și 9,2% cotă de piață (urban), de cinci ori mai mare decât programul cu cea mai mare audiență de pe GSP TV (amicalul Dinamo – Sturm Graz, 0,8 puncte de rating și 3,4% cotă de piață). Cu o audiență medie de 0,8 puncte de rating și 2,1% cotă de piață, Știrile de la ora 18, de la Sport.ro, au avut aproape de două ori mai mulți telespectatori decât Știrile GSP TV de la aceeași oră. Și în cazul Știrilor de la 21, datele sunt favorabile Sport.ro, depășind de patru ori Știrile GSP TV (0,8 puncte de rating și 1,7% cota de piață vs 0,2 puncte și 0,4% cotă de piață, pentru publicul masculin). Sport.ro este peste GSP TV și la media de audiență a talk-show-urilor. „Informația“, difuzată de luni până vineri de la ora 19, a avut o medie de 0,5 rating și 1,3% cotă de piață, față de talk-show-ul transmis de GSP TV la aceeași oră, Contraatac, care a înregistrat 0,2 rating și 0,5% cotă de piață pentru publicul masculin din mediul urban.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER