Postul public de televiziune român a obținut pe durata Campionatului European, numai din contractele de publicitate, aproape 4,5 milioane de euro, conform EVZ.
Partidele trupei conduse de Victor Pițurcă au adus în conturile televiziunii publice aproximativ 700.000 de mii de euro, adică peste 15% din toată publicitatea adusă de turneul final. De asemenea, și emisiunile dedicate evenimentului au strâns o sumă deloc de neglijat: aproape un milion de euro. Deși suma totală a fost una destul de importantă, managerii firmei care administrează publicitatea TVR spun că se așteptau la audiențe mult mai însemnate.
Pe lângă încasări însemnate, turneul final a însemnat pentru postul național și o lună de primetime ce a dus TVR au fost pe primul loc în clasamentul audiențelor TV. Mai mult, partida Italia – România a dat recordul de audiență absolut al ultimilor ani în televiziune: aproape trei milioane de telespectatori s-au uitat, în medie, în fiecare minut al meciului terminat la egalitate. Audiențe cea mai ridicată a fost la finala competiției, dintre Germania și Spania, la care s-au uitat aproape 2,1 milioane de orășeni. Evoluția Olandei (eliminată în sferturi) a fost cea mai urmărită. Din primele șase partide ca performanțe de audiență, Olanda a jucat în trei. Lanterna roșie a meciurilor a fost Elveția – Portugalia.
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER