Invitat marți în studioul ProSport Live, Ionuț Lupescu (49 de ani) a dezvăluit motivele care l-au făcut să-l înfrunte pe Răzvan Burleanu în scrutinul de pe 18 aprilie, a vorbit despre măsura pe care vrea să o ia dacă ajunge șef la Casa Fotbalului, dar și despre sponsorul tehnic al echipei naționale a României. Fost director general al FRF, „Kaiserul” a scos la lumină un episod petrecut în perioada mandatului său la Casa Fotbalului.
În 2015, după 45 de ani în care tricolorii au fost îmbrăcați de Adidas, Răzvan Burleanu a decis că este momentul pentru o schimbare, iar FRF a obținut 1,2 milioane de euro plus bonusuri de performanță din partea Joma, în urma unui contract care va expira în 2019. Pentru Lupescu, trecerea de la Adidas la Joma este un pas în spate, iar amintirile fostului mijlocaș cu firma de echipament sportiv vin din perioada petrecută la FRF.
În 2007, „Kaiserul” a fost cel care a insistat să semenze un contract pe opt ani cu Adidas, conștient că pentru fotbalul românesc ar putea urma o perioadă mai puțin fastă. Atunci, mulți i-au sărit în cap, dar Lupescu spune că ar fi vrut să semneze un contract pe 20 de ani. Întrebat acum dacă ar schimba sponsorul tehni al naționalei, „Kaiserul” spune că are nevoie de feedback-ul jucătorilor înainte să ia o decizie, în eventualitatea în care va ieși președinte al FRF: „Pe mine m-au criticat că am semnat pe opt ani cu Adidas, când eram la Federație. Aș fi vrut să semnez pe 20 de ani, căci știam ce va urma. Știam că dacă nu vom avea rezultate, dacă nu ne vom dezvolta, Adidas nu va mai continua. S-a pierdut un contract foarte bun, nu doar în ceea ce privește echipamentul, căci știți ce înseamnă Adidas în sportul mondial. Trebuie să vezi noul contract (n. red – cu Joma), trebuie să știi dacă jucătorii se simt bine cu acest echipament. Deciziile acestea nu se iau așa, că am venit eu și vreau să fac toate chestiile astea. Mi se pare depășită această gândire, în 2018”, a spus Lupescu, la ProSport Live.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER