O firmă care se ocupă de distribuirea renumitei mărci de bomboane din Republica Moldova este aproape de a semna un consistent contract de sponsorizare cu echipa din „Groapă”
Ali Kok, directorul Romega Food, a acordat un interviu în exclusivitate pentru ProSport, în care a explicat detaliile unei iminente colaborări cu Dinamo
Domnule Kok, de unde a apărut interesul dumneavoastră pentru a o ajuta financiar pe Dinamo? Sunt prieten bun cu Yuksel Yesilova (n.r. – antrenor secund la Dinamo) și am văzut că echipa traversează o perioadă dificilă, mai ales din punct de vedere financiar. Așa că, prin intemediul firmei al cărei director sunt, Romega Food, sper să încheiem un parteneriat. Consider că este avantajos pentru ambele părți și poate contribuim și noi la revenirea lui Dinamo în fruntea fotbalului românesc, acolo unde-i este locul.
Ce presupune acesta mai exact? Am vrea să oferim o sumă de bani pentru un an și jumătate, timp în care numele firmei noastre va apărea pe tricourile de joc ale fotbaliștilor de la Dinamo, pe panourile publicitare de pe teren, dar și pe cele din sala de conferințe și zona mixtă.
Există informații că valoarea contractului se ridică la un milion de euro. O sumă mare pentru fotbalul românesc… Nu pot spune deocamdată, cu exactitate, despre ce bani este vorba. Nu am discutat cu acționarii de la Dinamo despre o sumă anume. Le-am prezentat proiectul nostru și urmează să primesc un răspuns în cursul acestei săptămâni.
„Batem palma!”
După primele discuții sunteți optimist? Am avut azi (n.r. – ieri) prima întâlnire și am simțit că totul va decurge în direcția bună. Cred că o să batem palma!
Care este domeniul de activitate al societății dumneavoastră? Importul, exportul și distribuția dulciurilor. Lucrăm cu producători cunoscuți și apreciați precum „Ãœlker” din Turcia sau „Bucuria” din Republica Moldova.
Este prima inițiativă de a investi în fotbal sau ați mai făcut asta și în trecut? În urmă cu câțiva ani am mai derulat un pateneriat și cu Mersin, echipă din prima Ligă a Turciei și cam atât. Nu am fost prea implicați în fenomen și tocmai de asta acum avem un entuziasm deosebit și vrem să facem lucrurile să iasă cât mai bine.
1,5 ani este durata parteneriatului pe care Romega Food și Dinamo l-ar putea parafa în următoarele zile
1 milion de euro ar fi suma pe care societatea condusă de Kok ar putea să o plătească pentru un an și jumătate de sponsorizare la Dinamo
Dinamo a mai avut, în trecut, un parteneriat în valoare de un milion de euro pe an, cu Orange, dar încasarea acestei sume depindea și de îndeplinirea anumitor obiective
Sponsorii lui Dinamo: Orange – sponsor principal Nike – sponsor tehnic RIN Group Hotels Acibadem Mitsubishi Baumit Fan Courier
Bomboanele „Bucuria” repezintă unul dintre cele mai importante branduri din Republica Moldova, sub această denumire prudându-se peste 450 de dulciuri comercializate în mai multe țări
Am avut azi (n.r. – ieri) o discuție cu acționarii și am simțit că ne vom înțelege. Sigur vom bate palma Ali Kok, director Romega Food
Cine este Romega Food
Conform datelor obținute de Ziarul Financiar de la Oficiul Național al Registrului Comerțului, firma Romega Food SRL este o societate comercială înființată în 2007, cu sediul în Afumați. Firma are trei acționari, doi de naționalitate turcă și unul de naționalitate germană, și are un capital social de 300.000 de euro.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER