Cele două modele erau produse de SC Dinamo 1948 SA, firma lui Negoiță, și de ACS FC Dinamo, societatea la care acțiunile sunt reprezentate de Nicolae Badea
Eșarfele au fost comecializate în locații diferite, dar au avut același preț
În urmă cu două etape, la partida de la Ploiești, cu Petrolul, Ionel Dănciulescu a bifat a 500-a prezență în Liga I, prilej de sărbătoare pentru dinamoviști. Conducerea „câinilor” a decis ca la următorul meci, cel cu Astra, legenda încă în activitate a roș-albilor să fie omagiată așa cum se cuvine. Și așa s-a și întâmplat, pentru că, duminică seara, atacantul a primit trofee din partea gloriilor Nelu Nunweiller și Cornel Dinu, dar și de la arbitrul Sebastian Colțescu.
Evenimentul a fost fructificat și din punctul de vedere al marketingului. Astfel, Ionuț Negoiță, cel care a preluat 88,88% din SC Dinamo 1948 SA, adică societatea ce controlează actualmente clubul de fotbal, a dorit să creeze o linie de eșarfe dedicată special acestui eveniment. Însă, așa cum ProSport v-a anunțat de săptămâna trecută, palmaresul, culorile, sigla și numele Dinamo sunt deținute de ACS FC Dinamo (11%), anume fosta societate, controlată de Nicolae Badea. Inițial, cererea lui Negoiță în privința eșarfelor a fost refuzată pe motiv că patronul RIN solicitase cedarea exclusivă a drepturilor pentru siglă și culori. Ulterior, când cererea a fost reformulată și făcea referire strict la cele 500 de eșarfe, a fost aprobată.
Dar, inițiativa lui Negoiță i-a motivat și pe cei care controlează ACS FC Dinamo. Astfel, la meciul cu Astra, cele două entități, care teoretic ar fi trebuit să aibă țeluri identice, au scos la vâzare în incinta Arenei Naționale două modele de eșarfe, fiecare fiind vândut în fan-shop-uri diferite. Singurul amănunt unde nu au concurat cele două societăți care formează conducerea lui Dinamo a fost prețul, acesta fiind același și pentru eșarfele lui Negoiță și pentru ale lui Badea.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER