Steaua a lansat zilele trecute băutura răcoritoare „Cola Steaua”, prima de acest gen care aparține unui club de fotbal românesc, ea urmând să fie comercializată inițial în 12.500 de puncte de vânzare din România, conform declarațiilor Departamentului de Marketing.
Site-ul suporterilor Stelei, fcsteaua.ro, face o analiză a ceea ce înseamnă asocierea numelului celei mai galonate echipe din fotbalul românesc cu o băutură răcoritoare.
Dacă lansarea unor produse sub brand propriu cum sunt tricourile de joc, treningurile, costumele, cravatele, insignele, pixurile, fularele, ceasurile, fanioanele, șepcile sau căciulile, produse utilizate de catre suporteri, este văzută ca normală, asocierea cu o băutură răcoritoare este șocantă pentru fani.
Fanii propun mai multe produse ce ar putea avea succes dacă s-ar face asocierea cu brandul Steaua: Magic Steaua, semințe Steaua, hârtie igienică Steaua, spirt Steaua, lapte Steaua, mâncare de câini Steaua, lichid de parbriz Steaua, supozitoare Steaua și salam Steaua.
Sursa & foto: www.fcsteaua.ro
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER