Fostul președinte al Consiliului de Administrație este acționar și la sponsorul principal al „câinilor”, Orange.
Înainte de startul campionatului, dinamoviștii și-au prezentat cu fast echipamentele de joc. Noile tricouri ale „câinilor” au prins la public, replicile s-au vândut destul de bine, mai ales că acestea aveau în premieră elemente noi. Cel mai important a fost inserarea chipului lui Hîldan pe fața tricourilor, însoțit de sloganul ultrașilor, „FCD în ADN”. Apoi, pe spate au fost trecute numele fotbaliștilor, după o pauză de 20 de ani, iar acest lucru a fost, din nou, pe placul suporterilor.
Tot de aici au apărut însă și unele probleme, de ordin organizatoric, iar acestea au fost reparate în plin sezon. Pentru început, conducerea a uitat să obțină acordul familiei regretatului Cătălin Hîldan pentru folosirea în scop de marketing a imaginii fostului număr 11. Cum fără acordul familiei nu se pot vinde obiecte promoționale cu imaginea sau numele lui Cătălin, Ionuț Negoiță a avut o întâlnire cu fratele și tatăl „Unicului Căpitan” și se pare că a rezolvat această problemă. Și folosirea numelor pe tricou a dus la unele neînțelegeri. Asta pentru că, în acel loc, pe tricou trebuia să fie brandul unui sponsor. Și nu unul oarecare, ci cel mai vechi partener al roș-albilor, Computerland, firma care îi parține lui Nicolae Badea, fostul președinte al Consiliului de Adminstrație al clubului.
Cum contractul dintre părți prevedea acest lucru, la scurt timp, în urma unei sesizări, conducerea a fost nevoită să îndrepte și această greșeală. Numele elevilor lui Gigi Mulțescu au rămas la locul lor, iar sub număr, de la meciul cu Corona Brașov va fi inserat și logo-ul firmei de IT. Computerland nu este singurul sponsor al lui Dinamo la care Badea este implicat. Orange România, firma care apare pe piept, este un alt brand la care fostul acționar de la Dinamo are putere de decizie.
Tensiuni între Badea și Negoiță Episodul prezentat mai sus vine într-un moment în care relațiile dintre Ionuț Negoiță și Nicolae Badea nu sunt cele mai bune. ProSport a scris că, la meciul cu Steaua, conducerea „câinilor” nu le-a permis celor de la CS FC Dinamo să vândă produse de marketing în interiorul Arenei Naționale. Vechea societate, unde Nicolae Badea este încă implicat, deține palmaresul, culorile și stema clubului, astfel că se așteaptă ca pe viitor între cele două firme din „Ștefan cel Mare” , CS FC Dinamo și SC Dinamo 1948 ( a lui Negoiță) să aibă loc procese. Mai mult, zilele trecute, șeful de la RIN a spus că a preluat de la vechea conducere un club jefuit.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER