În ultimii doi ani Steaua nu a beneficiat de suportul financiar al unui sponsor important. De la finalul sezonului 2009/2010, atunci când s-a încheiat contractul cu Sportingbet, niciun alt brand nu s-a arătat interesat să-și imprime logo-ul pe tricourile purtate de fotbaliștii Stelei.
Derapajele publice ale patronului Gigi Becali, precum și pretențiile considerate a fi exagerate au fost motivele pentru care Steaua nu a reușit să atragă un sponsor principal. Totuși, în strategia pentru sezonul următor, oficialii din Ghencea au trecut pentru a fi bifat și acest punct. Conform surselor din interiorul clubului, conducerea solicită aproximativ 1,5 milioane de euro pentru a pune la dispoziție spațiul de pe tricourile fotbaliștilor. Mai mult, pe lângă suma de bani, Steaua mai dorește și alte avantaje de pe urma eventualei colaborări. „Dacă cei din conducere se vor înțelege cu o firmă de echipament medical, spre exemplu, vor solicita și aparatură pentru utilarea cabinetului de la club. În cazul în care va veni un constructor auto, probabil că vor solicita și mașini pentru fotbaliști și angajați”, a explicat sursa ProSport.
Doar trei sponsori de la venirea lui Becali
Preluarea Stelei de către Gigi Becali a fost începutul întreruperii colaborării dintre club și sponsorii importanți care activau în fotbal. După ce, de-a lungul anilor de după Revoluție, pe tricourile Stelei au fost înscrise nume de companii precum Castrol, Philips, Bancorex, Dialog sau BCR, de la venirea lui Becali lista s-a subțiat. Astfel, doar Citibank (1,5 milioane euro pe sezon) a colaborat mai mult de un an cu Steaua, în timp ce RAFO (1 milion euro) și Sportingbet (750.000 euro) au întrerupt colaborarea după un sezon.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER