Antrenorul formației Dinamo, Flavius Stoican, a declarat, joi, cu ocazia semnării unui parteneriat de imagine între gruparea dinamovistă și retailerul Domo, că și-a propus un început de sezon în forță, fiind mulțumit de succesele din primele două partide, cu Concordia Chiajna și Oțelul Galați.
„Lucrurile merg spre bine, suntem conștienți că ne așteaptă o partidă dificilă la U Cluj, dar vom încerca să o tratăm cât se poate de serios. Pe teren lucrurile stau altfel, jucătorii nu țin cont că echipa e în insolvență. Cred că pentru orice antrenor contează un început în forță, noi ne-am propus acest lucru. Important a fost că am terminat meciurile cu Concordia Chiajna, în Cupa Ligii, și cu Oțelul Galați, în campionat, la o diferență destul de mare”, a declarat Stoican.
Antrenorul dinamovist s-a declarat încântat de felul în care se pregătește mijlocașul Dragoș Firțulescu și așteaptă ca acesta să semneze un contract cu gruparea bucureșteană: „Firțulescu încă nu semnat contractu, dar sper că va semna în perioada următoare. Eu sunt mulțumit de ceea ce am văzut la el și de felul în care se pregătește. Este posibil să mai apară jucători. Am un jucător olandez în probe de opt zile. Am văzut ceva calități la el, dar mă voi decide după meciul amical de la Berceni dacă va rămâne sau nu”.
Acționarul FC Dinamo, Ionuț Negoiță, a declarat, joi, cu ocazia parafării partenriatului de imagine cu retailerul electroIT Domo, că este convins că ambele părți vor avea de câștigat din această colaborare: „Ne bucurăm că avem un nou partener, sperăm pe o perioadă cât mai lungă. E unul dintre cele mai puternice branduri în comerțul IT, care se asociază cu unul dintre cele mai puternice branduri din fotbalul românesc Această asociere nu poate fi decât benefică. Sunt convins că nu vom avea decât de câștigat din acest parteneriat”.
Kim Koellner, CEO Domo, speră să atragă în magazinele sale cât mai mulți suporteri dinamoviști. „Dorim să le oferim clienților pasionați de acest sport oportunitatea de a susține una dintre cele mai îndrăgite echipe – Dinamo. Le vom da șansa suporterilor dinamoviști să susținem împreună echipa Dinamo”, a declarat Koellner.
Antrenorul Flavius Stoican consideră că rezultatele echipei sunt importante pentru a aduce alături de club alți sponsori: „Important este ca noi pe partea sportivă să ne facem treaba, pentru că doar așa oamenii vin alături de Dinamo. Important pentru mine este ca jucătorii să fie mulțumiți din punct de vedere financiar și mă bucur că se întâmplă asta. Cel mai mult contează că patronul este alături de noi și sper să nu-l dezamăgim”.
Directorul general al grupării din Șoseaua Ștefan cel Mare, Ionel Dănciulescu, apreciază faptul că există spornsori care își doresc alăturarea imaginii de club Dinamo, chiar dacă acesta este în insolvență: „E un parteneriat important, un nume greu în această industrie, sper să fie un parteneriat de lungă durată. După Orange, Domo este al doilea spornsor, ca și valoare, care vine la această echipă. Este o perioadă destul de dificilă, dar oamenii care își doresc o anume expunere vin alături de brandul Dinamo. Chiar dacă e în insolvență, Dinamo este un nume puternic pe piața românească. Oamenii au încredere în ceea ce se întâmplă la Dinamo”.
FC Dinamo și retailerul electroIT Domo au semnat un parteneriat de imagine care se întinde pe durata sezonului 2014-2015.
Mediafax
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER