Federația Română de Fotbal a ajuns la o înțelegere cu Joma, contractul ce va avea o durată de 4 ani urmând să fie semnat în zilele următoare, anunță DigiSport.
ProSport a scris din luna martie despre schimbarea sponsorului tehnic, iar noile echipamente vor putea fi văzute în premieră la meciul cu Irlanda de Nord, contând pentru etapa a șasea din preliminariile Euro 2016.
2,4 milioane de euro în plus pentru Federație Conform sursei citate, FRF va încasa 4,8 milioane de euro pe durata contractului (1,2 milioane de euro pe an), jumătate din sumă reprezentând contravaloarea echipamentului pe care tricolorii îl vor folosi în perioada 2015-2019. Astfel, în conturile Federației vor intra 2,4 milioane de euro în cei 4 ani. În perioada în care sponsorul tehnic al naționalei a fost adidas, FRF nu a încasat niciun ban, sponsorizarea constând doar în echipamentul oferit de nemți.
Contractul include toate selecționatele României.
GALERIE FOTO – CUM ARATĂ‚ ECHIPAMENTUL CELORLALTE NAȚIONALE SPONSORIZATE DE JOMA
FRF va decide cum arată noile tricouri Joma era deja sponsorul echipei naționale de minifotbal a României, colaborarea fiind începută în urmă cu cinci ani, când președinte al Federației respective era tot Răzvan Burleanu.
Pe site-ul Joma sunt prezentate echipamentele naționalei de minifotbal, tricourile putând fi cumpărate cu sume de aproximativ 130 de lei. Mai jos puteți vedea cum arată tricourile formației care a cucerit Campionatul European de minifotbal în 2014. Cu siguranță, echipamentele folosite de naționala „mare” va fi diferit, dar imaginile de mai jos pot constitui un punct de pornire pentru cele două părți.
Tricourile naționalei de minifotbal costă aproximativ 130 de lei, în timp ce echipamentul ce va fi folosit de naționala „mare” va avea un preț de aproximativ 200 de lei. Designul urmează să fie stabilit de reprezentanții FRF
Conform DigiSport, România va evolua la Belfast cu echipamente aniversare, firma din Spania aniversând, în 2015, 50 de ani de la înființare. Ulterior, FRF va alege împreună cu Joma noul design al echipamentelor ce vor fi folosite în ultimele patru partide din preliminarii (cu Ungaria, Grecia, Finlanda și Insulele Feroe). În precedentul contract, designul era ales aproape exclusiv de firma de echipament sportiv.
Sursa citată mai anunță că tricourile de joc vor putea fi cumpărate de suporterii naționalei cu prețuri de aproximativ 200 de lei.
Joma este sponsor tehnic al mai multor echipe naționale: Bulgaria, Honduras, Nicaragua, Trinidad Tobago, Kenya, Kîrgîstan, Uzbekistan și Bangladesh. În GALERIA FOTO puteți vedea cum arată echipamentul celorlalte naționale sub contract cu Joma.
Relația România – Adidas, 45 de ani de istorie
Despre parteneriatul Adidas-fotbalul românesc se poate spune că este unul istoric. Naționala tricoloră a purtat echipamentul celebrului producător german prima oară la turneul final al Cupei Mondiale Mexico 1970. Sigla Adidas se poate vedea în celebrele secvențe cu Mircea Lucescu schimbând fanionul cu Pele și Bobby Moore. „Nu știu ce contract a semnat federația, dar noi, pe lângă echipamentul de joc, am mai primit de la Adidas un echipament de antrenament roșu-alb, o bluză roșie și o pereche de pantofi de sport de stradă”, și-a amintit Cornel Dinu pentru ProSport.
Cupa Mondială 1998: Dan Petrescu și ceilalți jucători din Generația de Aur savurează în echipamentul Adidas marea victorie contra Angliei. „Bursucul” a marcat atunci în poarta Albionului
În acești 45 de ani, românii au trăit în tricourile Adidas și marile bucurii ale victoriilor legendare cu Italia, Argentina, Anglia, URSS și calificările la turneele finale ale Europenelor din 1984, 1996, 2000 și 2008 și la Mondialele din 1990, 1994 și 1998, dar și lacrimile eșecurilor cu Irlanda de Nord (preliminariile Mondialelor din 1986), Camerun (Cupa Mondială din 1990), Suedia (Cupa Mondială din 1994), Croația (Cupa Mondială din 1998) sau Grecia (barajul pentru Mondialul din 2014).
GALERIE FOTO – Relația dintre adidas și echipa națională a României, peste ani
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER