Fotbaliștii români nu duc lipsă de idei. Deranjați de lungimea șorturilor de antrenament, jucătorii din naționala mare nu s-au sfiit să pună mâna pe foarfecă și să-și ajusteze pantalonii. Echipamentul este pus la dispoziție de sponsorul oficial al FRF, Adidas. Elevii lui Răzvan Lucescu au prezentat, la ultimele antrenamente dinaintea „dublei” cu Albania și Belarus, o viziune proprie asupra modei la naționala de fotbal. Tricolorii au intrat pe teren într-o variantă eterogenă în ceea ce privește șorturile pe care le au în dotare: cu două-trei excepții, niciunul dintre jucători nu avea aceeași lungime la pantalonul de antrenament. „Ne-am făcut croitori! Am pus mâna pe foarfecă și am tăiat șorturile pe care le-am primit. Ne deranjau la alergare și atunci când trăgeam la poartă”, au explicat câțiva jucători. Cei care nu au avut nevoie de ajustări sunt fotbaliști mai înalți, precum Tamaș sau Daniel Niculae. La polul opus se află Torje, Roman, Lazăr, Florescu, Rădoi și Cociș.
Cele vechi erau mai bune Cum niciunul dintre jucători nu este un specialist în materie și nici nu a existat un interes prea mare pentru aspectul general, a ieșit o lucrare care a stârnit zâmbete. „Marica este campion, la el modelul este unul în valuri”, a comentat un personaj din anturajul naționalei. Dincolo de glumă, jucătorii nu sunt foarte mulțumiți de noul echipament. „Mai bune erau șorturile vechi. Acelea erau deasupra genunchiului, cele noi sunt cu cel puțin 10-15 centimetri mai lungi”, spun jucătorii. Adidas a furnizat naționalei piese din ultima colecție, cele care se găsesc și în magazinele de reprezentare, însă acestea nu sunt întotdeauna perfecte pentru un jucător profesionist.
Un parteneriat de 27 de ani Adidas îmbracă echipa de fotbal a României de aproape 27 de ani, contractul cu FRF expirând în 2014. Contractul a fost întotdeauna bine văzut de ambele părți. Tricolorii aveau la dispoziție echipament de cea mai bună calitate, în ton cu ultima modă, iar Adidas beneficia de expunere, mai ales că au existat destule ediții de Cupe Mondiale sau Campionate Europene cu România la start. De pildă, la ultima prezență a tricolorilor la un turneu final, Euro 2008, Adidas a vândut în câteva luni zeci de mii de tricouri ale naționalei, mai mult decât au fost comercializate în 2006 și 2007 la un loc.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER