Noul sport național rămâne tot cel vechi: să urmărești Sport.ro! În 2011, Sport.ro a avut cele mai vizionate jurnale de știri și cele mai urmărite talkshowuri, cu audiențe și de cinci ori mai mari decât ale posturilor concurente.
Distanța dintre Sport.ro și celelalte canale de sport din România s-a menținut și în anul încheiat de curând. Față de GSP TV și Eurosport, singurele posturi de profil cu audiențe notabile, Sport.ro a fost de cinci ori mai urmărit în targetul comercial, bărbați cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, din mediul urban (0,5 rating față de 0,1). Și cele patru luni ale lui 2011 (ianuarie-aprilie) în care și DigiSport a avut audiența măsurată, au fost dominate clar tot de Sport.ro, postul care deține Liga I ajungând la 0,3.
Recordul de la Roma
Cel mai urmărit program din 2011 pe Sport.ro a fost egalul istoric pe care FC Vaslui l-a reușit cu Lazio, chiar la Roma (4,6 puncte de rating). Pe locul secund în această ierarhie nu apare niciunul dintre granzii din fotbalul nostru sau vreun meci mare din Europa, ci un braț de fier! Programul în care Ion Oncescu, campionul mondial la skandenberg, a doborât nu mai puțin de 500 de oameni vine imediat sub partida Lazio – FC Vaslui (4,3 puncte de rating). Următorul show al lui Oncescu va fi în luna februarie a acestui an, când în fața lui vor sta 1.000 de oameni dornici să îl învingă!
Facebook mania
Pe cel mai popular site de socializare din lume, Sport.ro (195.000) și ProSport (130.000) au reușit să depășească, la numărul de fani, branduri celebre precum Steaua, Dinamo sau Gheorghe Hagi, conform site-ului Facebrands.ro.
0,4 puncte de rating a înregistrat, în cele două luni de emisie, cea mai nouă emisiune a Sport.ro, Ora de ProSport, moderată de Dan Filoti
0,5 puncte de rating a făcut, în medie, matinalul „Ora exactă în sport” moderat de Ștefan Beldie în anul 2011
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER