Orbit fără zahăr, lider în segmentul gumă de mestecat, anunță astăzi parteneriatul la nivel global cu starul internațional Antonio Banderas. Foarte cunoscut pentru rolurile sale celebre din „Shrek” sau „Desperado”, Banderas va deveni personajul principal al noii campanii Orbit, care comunică beneficiile consumului gumei de mestecat fără zahăr după fiecare masă pentru a ajuta la menținerea dinților curați și sănătoși.
Banderas a povestit despre ce l-a atras să colaboreze cu Orbit: „Am fost întotdeauna un iubitor al mâncărurilor bune, iar în meseria mea de actor este foarte important să-mi păstrez dinții curați și sănătoși și să am un zâmbet încrezător. Așa că, după o gustare rapidă pe platoul de filmare, să mestec Orbit este cea mai la îndemână soluție pentru a fi în orice moment pregătit pentru a filma.”
Geanina Babiceanu, Marketing Director Wrigley Balkan-East, ne-a mărturisit: „Suntem extrem de încântați să lucrăm cu Antonio Banderas în noua noastră campanie, prin care continuăm să promovăm mesajul „Mănânci, Bei, Mesteci Orbit”. Din postura de vedetă de film de talie internațională care își petrece viața pe marele ecran, Banderas este ambasadorul perfect pentru a promova o igienă orală adecvată și pentru a încuraja consumatorii să integreze Orbit în viața lor de zi cu zi.”
Pentru a afla mai multe despre noua campanie Orbit ce urmează să fie lansată în întreaga lume începand cu luna Februarie 2013, vizitați www.mestecaorbit.ro și facebook.com/orbitromania.
Notă: Noua reclamă „Mănânci, Bei, Mesteci Orbit” 2013 va fi difuzată începând cu 14 februarie 2013 Despre Orbit:
Lansat în 1992, Orbit este brandul de gumă de mestecat cel mai popular în rândul românilor, cu o notorietate spontană de 93% (sursa: studiu GMI brand tracking). În anul 2011 Orbit s-a clasat în topul celor mai iubite branduri din România, ocupând locul al doilea în cadrul categoriei de dulciuri (sursa: studiu 360° Insights, noiembrie 2011).
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER