E știut faptul că finala Super Bowl înseamnă, pe lângă spectacolul oferit de cele două echipe care se înfruntă, și un adevărat „concurs” de reclame.
Audiența incredibilă de care se bucură finala NFL (aprioximativ 120.000.000 de spectatori numai în SUA) face companiile de publicitate să fie extrem de creative și, an de an, prezintă în pauzele finalei reclame special gândite pentru eveniment. Iar partida din acest an, dintre Baltimore Ravens și San Francisco 49ers, scor 34-31, nu a făcut excepție.
Mercedes e una dintre companiile care au ales să-și „vândă” cel mai nou model (Mecedes CLA) în pauzele meciului, iar producătorul german de autoturisme a prezentat un spot ce l-a avut în rolul principal pe Willem Dafoe.
Mercedes CLA va fi lansat în toamna acestui an și va avea un preț de pornire de aproximativ 30.000 de dolari.
Tot în pauza de la Super Bowl, cei de la BlackBerry au prezentat într-o reclamă funny noul smarphone BB Z10. În loc să se concentreze să prezinte noutățile acestui telefon, aceștia să arate ceea ce telefonul nu poate să facă :).
O altă reclamă care a făcut vâlvă după Super Bowl este cea pentru site-ul godaddy.com.
Personajul principal al reclamei este Jesse Heiman, un tânăr de 34 de ani. Acesta spune că sărutul cu supermodelul Bar Refaeli i-a schimbat complet viața, iar în ultimele zile a primit zeci de mesaje pe Twitter, în care primește tot felul de propuneri mai mult sau mai puțin „decente”.
„Fetele îmi spun că vor să fie în rolul lui Bar”, povestește Justin, care spune că și viața profesională i se poate schimba în bine: telefonul agenților săi a început să sune non-stop după ce reclama a fost emisă în timpul finalei SuperBowl. „Iar adresa mea de mail e plină acum cu „posibilități nelimintate””, mai spune Justin. încântat de succesul de care are parte.
Vezi mai jos cele mai apreciate reclame difuzate în timpul finalei NFL.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER