Japonezii de la Konami au anunțat oficial Pro Evolution Soccer 2014, răspunsul niponilor la amenințarea venită dinspre gigantul FIFA 14. Echipa producătoare din Tokyo promite că este vorba de o veritabilă revoluție în cadrul seriei, cea mai importantă modificare fiind folosirea unui motor grafic complet nou – FOX Engine, aceeași tehnologie utilizată de Kojima Productions pentru viitorul Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.
Noul engine a permis implementarea noului sistem True Ball Tech, accentul urmând a fi pus pe realismul simulării mișcărilor balonului, precum și pe modul în care fotbaliștii vor interacționa cu acesta. Jucătorii vor avea control complet asupra unghiurilor și plasării fotbaliștilor, facilitând astfel preluările spectaculoase pe piept sau devierile rapide, dintr-o singură atingere.
Motion Animation Stability System (M.A.S.S.) este răspunsul celor de la Konami la motorul fizic Player Impact engine din seria FIFA. Japonezii se laudă că M.A.S.S. va simula mult mai realist impactul dintre două sau mai multe ființe omenești, fără a folosi seturi de animații predefinite așa cum face concurența.
Heart aduce latura emoțională simulării sportive din Pro Evolution Soccer 2014. Este vorba despre modul în care fotbaliștii se concentrează pentru fiecare meci, de modalitatea în care psihicul acestora este influențat de condițiile de pe stadion (cum ar fi susținerea necondiționată a unui public numeros) sau de jocul coechipierilor sau al adversarilor. Astfel, un joc slab al unui fotbalist poate fi suplinit de evoluția coechipierilor, sau, dimpotrivă, poate duce la o performanță dezamăgitoare a întregii echipe.
Sistemul Player ID din PES 2013 a fost îmbunătățit, primind și o nouă denumire. Astfel, prin intermediul PES ID, cei mai importanți fotbaliști vor putea fi recunoscuți imediat în PES 2014 grație modului în care se mișcă, aleargă sau joacă. Aceștia au primit o atenție specială, fiind create animații care sa reproducă fidel mișcările lor din realitate. În timp ce PES 2013 oferea 50 de fotbaliști ce beneficiau de acest sistem, PES 2014 va dubla acest număr.
Folosind sistemul Team Play, jucătorii își vor putea crea propriile scheme, în funcție de plasamentul balonului pe teren. În aceste scheme vor putea fi implicați trei sau mai mulți fotbaliști ai propriei echipe, al căror comportament va putea fi setat pentru a reacționa cât mai eficient în anumite situații predefinite.
Sistemul de executare a penaltiurilor și loviturilor libere a fost de asemenea îmbunătățit, fiind adăugate opțiuni precum sprinturile false sau pasele înșelătoare către coechipierii aflați într-o poziție mai bună de șut.
Noul motor grafic FOX Engine va permite reproducerea mai realistă a fotbaliștilor și a stadioanelor, în timp ce licențele pentru UEFA Champions League și Europa League își vor face din nou apariția în PES 2014. De asemenea, în Pro Evolution Soccer 2014 va debuta și Liga Campionilor Asiei, precum și noi competiții oficiale, pe care Konami a promis ca le va anunța în scurt timp.
Pro Evolution Soccer 2014 urmează să fie lansat în cursul anului 2013, pentru PC, Xbox 360, PlayStation 3 și PSP.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER