AFC Wimbledon, din a patra ligă engleză, are de marți un nou sponsor principal. Confruntată cu mari probleme financiare, formația britanică a avut norocul de a-l avea printre fani pe John Green, una dintre cele mai importante voci de pe platforma de video-sharing YouTube, acolo unde susține mai multe proiecte alături de fratele său, urmărite de peste 1,7 milioane de oameni.
„AFC Wimbledon este încântată să anunțe parafarea unui contract de sponsorizare cu John Green, autor premiat, care a câștigat o imensă audiență în întreaga lume datorită video-blogurilor sale de pe YouTube. John Green, un mare fan al fotbalului englez, și-a exprimat în mai multe rânduri admirația pentru ceea ce s-a reușit la AFC Wimbledon în ultimii 11 ani și a decis să devină sponsorul clubului nostru”, se arată într-un comunicat postat pe site-ul oficial al lui Wimbledon.
Contractul încheiat între Green și AFC Wimbledon reprezintă o premieră, deoarece este pentru prima oară în istoria fotbalului când un canal de YouTube sponsorizează o echipă de fotbal.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER