Pe lângă spectacolul sportiv deosebit, SuperBowl-ul reprezintă și o adevărată „noapte a devoratorilor de publicitate”. An de an, cele mai importante companii din domeniu inovează și reușesc să transforme pauzele marelui meci într-un show urmărit cu sufletul la gură de sute de milioane de fani.
Cu siguranță la fel se va întâmpla și sâmbăta viitoare, când se va disputa al 48-a finală NFL, însă nu toate reclamele produse special pentru marele eveniment vor ajunge „pe sticlă”.
Este cazul unui spot realizat pentru băutura răcoritoare „Sodastream”, ce o are în prim plan pe Scarlett Johansson. Conform Bleacher Report, canalul FOX a respins reclama nu din cauza „mesajului sexual transmis„, ci pentru că se termină cu replica „Scuze, Coke și Pepsi”.
Cum era de așteptat, CEO-ul companiei care produce băutura răcoritoare, Daniel Birnbaum, a reacționat imediat: „De ce se tem ei? Ce advertiser din SUA nu menționează competitorii în reclamele sale! Astfel de lucruri se întâmplă în China… Ca american sunt extrem de dezamăgit!„.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER