Update: Konami și studioul Kojima Productions au lansat și un clip video menit să evidențieze diferențele dintre cele patru versiuni ale jocului Metal Gear Solid V: Ground Zeroes.
În ultima vreme am avut parte de numeroase vești conform cărora edițiile pentru PlayStation 4 ale jocurilor multiplatform sunt superioare omoloagelor de pe Xbox One. Iată că și Metal Gear Solid V: Ground Zeroes se adaugă acestei liste, studioul Kojima Productions dezvăluind rezoluțiile și framerate-ul la care vor rula toate versiunile jocului:
După cum putem vedea în tabelul de mai sus, ediția pentru PlayStation 4 a lui Metal Gear Solid V: Ground Zeroes se va bucura de o rezoluție FullHD 1080p la 60 de cadre pe secundă. În schimb, cei care dețin noua consola de la Microsoft vor fi nevoiți să se mulțumească cu o rezoluție de doar 720p, la 60fps. Variantele pentru Xbox 360 și PlayStation 3 vor rula în rezoluții subHD, upscalate la 720p, la doar 30 de cadre pe secundă.
Mai mult, a fost publicată și o serie de imagini din toate edițiile jocului, menirea acestora fiind evidențierea diferențelor dintre edițiile jocului dedicate vechii generații de console și cele concepute pentru PlayStation 4 și Xbox One. Avantajele versiunilor next gen se reflectă în rezoluția crescută a texturilor, precum și efectele de calitate superioară (click pe fiecare imagine pentru variantele hires):
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Timp de noapte – PlayStation 3 vs. PlayStation 4
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Timp de zi – PlayStation 3 vs. PlayStation 4
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Timp de noapte – Xbox 360 vs. Xbox One
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes – Timp de zi – Xbox 360 vs. Xbox One
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes va fi lansat pe 20 martie 2014, pentru PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 și Xbox One.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER