Manchester United va încasa de la Nike și Chevrolet aproape 100 de milioane de lire sterline pe an începând din sezonul viitor.
În fotbal nu există o regulă conform căreia rezultatele bune aduc și cele mai mari contracte de sponsorizare. Manchester United este cel mai bun exemplu pentru afirmația de mai sus. În mijlocul unui sezon foarte slab în Premier League, unde ocupă locul șase, la 18 puncte de liderul Chelsea, oficialii campioanei Angliei au și motive de bucurie. Clubul se dezvoltă puternic din punct de vedere financiar. În urmă cu doar câteva zile, șefii echipei au semnat un nou contract de sponsorizare cu Nike, valabil pentru următorii zece ani. Suma pe care United o va încasa anual va fi de 60 de milioane de lire sterline, de două ori mai mult decât încasează Real Madrid de la adidas și cu 37 de milioane peste vechea înțelegere a lui Manchester cu Nike. În cursa pentru a-i avea în portofoliu pe „diavoli” au mai fost Puma, Warrior și adidas, dar faptul că între Nike și cel mai bogat club din Premier League există o legătură care durează de 13 ani, se pare că a contat mai mult.
Acesta nu este singurul contract de publicitate încheiat de Manchester United în ceea ce privește tricoul de joc. În urmă cu un an, oficialii clubului au atras atenția Chevrolet, companie care a decis să devină mai vizibilă chiar pe pieptul „diavolilor”. Pentru a avea acest privilegiu, compania producătoare de automobile a fost nevoită să semneze un contract prin care se obligă să achite clubului englez 35 de milioane de lire sterline pe an, pe o periodă de șapte ani, începând cu sezonul 2014-2015.
Astfel, pentru simplul fapt că pe tricoul de joc al lui United singurele logo-uri vor fi cele ale lui Nike și Chevrolet, clubul va încasa anual aproximativ 100 de milioane de lire sterline, ceea ce mai ia din amărăciunea faptului că este foarte posibil ca în sezonul viitor clubul să joace doar în Europa League.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER