Primul punct pe ordinea de zi a ședinței Comitetului Executiv de joi a fost aprobarea noii organigrame a FRF. Răzvan Burleanu le-a prezentat celor 13 membri ai CEx viziunea sa asupra modului în care ar trebui să funcționeze de acum înainte Federația, iar ProSport dezvăluie în premieră ce modificări ar putea fi făcute în structura FRF dacă schema de organizare va fi, în cele din urmă, aprobată.
CUM ARATĂ‚ ORGANIGRAMA PROPUSĂ‚ DE RĂ‚ZVAN BURLEANU
CLICK AICI PENTRU A MĂ‚RI IMAGINEA
Mult mai stufoasă decât cea existentă în prezent, organigrama propusă de Răzvan Burleanu cuprinde o serie de noutăți. În primul rând, două departamente – Consiliul Consultativ Tehnic și Consiliul Consultativ cu Mediul de Afaceri – în care se va lucra voluntar, adică membrii acestora nu vor fi remunerați de Federație. Acesta vor avea raport de subordonare doar cu președintele FRF, așa cum reiese din schema prezentată joi de Răzvan Burleanu. În Consiliul Consultativ Tehnic vor lucra, de exemplu, oameni precum Emerich Ienei, cel care a recunoscut recent că a fost contactat pentru a veni ca voluntar la Federație: „M-a sunat Puiu Iordănescu și m-a întrebat dacă accept să fiu președinte de onoare al acestei comisii, dar fără să fiu plătit. Dacă se consideră că este nevoie de sfaturile noastre, aș ajuta cu plăcere”.
Un alt element de noutate este înființarea unui departament de Dezvoltare Instituțională care va fi condus de Radu Vișan, managerul venit la FRF împreună cu actualul președinte. Înainte de job-ul de la Federație, Vișan a lucrat timp de șase ani în Administrația Prezidențială, acolo unde a fost consilier în Cancelaria Președintelui României. Între 2003 și 2006, actualul manager federal a fost angajatul Primăriei Ploiești.
Spre deosebire de Mircea Sandu, Răzvan Burleanu își dorește și un cabinet al președintelui în care vor fi angrenați actualii săi consilieri: Gabi Bădescu și Andrei Vochin.
SECRETARUL GENERAL VA AVEA MAI MULTE RESPONSABILITĂ‚ȚI
Conform planului gândit de Răzvan Burleanu, secretarul general al FRF, Gheorghe Chivorchian, ar urma să aibă un plus de responsabilități. În organigrama actuală a Federației – cea aprobată în mandatul lui Mircea Sandu – în subordinea lui Adalbert Kassai, secretarul general al FRF până în luna martie a acestui ani, se aflau următoarele departamente sau comisii: Comisia Centrală a Arbitrilor, Direcția de Competiții și Direcția de Licențieri și Afilieri. Acestea vor rămâne în continuare în grija secretarului general, dar acesta va avea, în plus, și celelalte comisii din FRF, precum și Departamentul Juridic, Departamentul de Resurse Umane, Departamentul Match Operations.
CUM ARATĂ‚ ORGANIGRAMA ACTUALĂ‚ A FRF
ÎNTĂ‚RIRI LA MARKETING: ALȚI DOI ANGAJAȚI LÂNGĂ‚ „OMUL-GAFĂ‚”
Până la venirea lui Răzvan Burleanu, departamentul de marketing de la FRF avea un singur angajat: Bogdan Nițescu. Acesta este cunoscut în Federație pentru două gafe uriașe pe care le-a comis în primele luni de la angajare. Nițescu i-a contactat pe reprezentanții Coca-Cola pentru a le propune să devină sponsori ai Federației fără să aibă habar că această companie era, de ani buni, într-o colaborare cu FRF. Apoi, a fost, fără să știe, complice la cea mai mare farsă pe seama lui Mircea Sandu. Reprezentanții unei organizații ecologiste au pretins că sunt angajații Roșia Montană Gold Corporation și au trimis un mail prin care se arătau interesați să devină parteneri de imagine ai FRF. A urmat o întâlnire cu Mircea Sandu, înregistrată pe ascuns de activiști, a cărui conținut a fost făcut public. Federalii și-au asumat eroarea. „Direcția de marketing nu a luat legătura cu destinatarul corect”, a declarat atunci Mircea Sandu. Lângă Bogdan Nițescu, șeful departamentul de marketing, Răzvan Burleanu a mai adus încă doi oameni și, în paralel, continuă și colaborarea cu firma SEG, cea care s-a ocupat și în mandatul lui Sandu de atragerea sponsorilor.
CE OAMENI AU VENIT LA FRF ÎN MANDATUL LUI BURLEANU
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER