Deselnicu Mihai Cosmin, unul dintre cei doi suporteri ai Stelei care administrează magazinul suporterilor din Mall Grand Arena, a dorit să aibă un drept la replică la articolul din ProSport în care era prezentată situația magazinului în contextul conflictului dintre clubul lui Becali și CSA Steaua. Redăm integral mesajul acestuia, însă facem mai jos precizările pe care le considerăm necesare.
„In data de 27.01.2015, un pretins reporter Prosport a publicat in cotidianul mentionat un articol cu titlul „Armata obliga Steaua sa isi schimbe numele si stema, dar suporterii inca produc bani de pe urma emblemei”, unde se face referire la magazinul „SuporterSteaua” din Carrefour Grand Arena – Berceni si la administratorii firmei care il detine.
Presupusul ziarist (n.a. – pentru ca altfel nu-i putem spune, deoarece un jurnalist trebuie sa se informeze din trei surse inainte de a publica un articol, conform codului etic al meseriei pe care o practica) a afirmat ca magazinul nostru vinde produse inscriptionate cu marca „Steaua” ilegal, fara a avea autorizatie. Mentionam ca s-a trimis o adresa catre conducerea CSA Steaua, inregistrata la 29.12.2014, in care ii informam despre acest aspect. Daca acest asa-zis jurnalist ar fi dorit sa afle date despre activitatea firmei noastre, el ar fi putut sa ne intrebe personal si i-am fi raspuns cu sinceritate. Cum a procedat in caz contrar, punem la indoiala corectitudinea acestuia si tindem sa credem ca articolul a fost comandat. Am vrea sa adaugam ca magazinul din Carrefour Grand Arena – Berceni nu-i mai apartine lui Gheorghe Mustata.
Referitor la unul dintre asociatii societatii noastre, anume Deselnicu Mihai Cosmin, „detectivul” Prosport sustine ca acesta ar fi avut „serioase probleme cu legea de-a lungul timpului”, fara a adduce argumentele necesare pentru a vorbi despre acest fapt. Mai mult, presupusul jurnalist vine cu acuze grave la adresa domnului Deselnicu, cu tot soiul de elucubratii, cum ca ar fi facut parte dintr-un grup care i-ar fi rupt mana unui om al legii in anul 2006. O alta minciuna sfruntata! Atasam la prezentul e-mail certificatul de cazier judiciar al lui Deselnicu Mihai Cosmin, act eliberat la 28.10.2015, in care se poate observa ca nu a avut niciodata vreo amenda penala, daramite sa vorbim de lucruri mai grave. Domnul Deselnicu considera ca, prin publicarea articolului amintit mai sus, i-a fost afectata imaginea atat in familie, cat si in societate si isi rezerva dreptul de a-l actiona in instanta pe autorul sau.
In ceea ce-l priveste pe celalalt actionar, Ionica Mihail Vicentiu, pana la finalizarea procesului, acestuia ii trebuie acordata prezumtia de nevinovatie.
In incheiere am avea o intrebare pentru pretinsul ziarist, care, dupa cate se pare, este expert si in contabilitate: Daca marketing-ul aducea trei milioane de euro anual Stelei, credeti ca mai era cedat suporterilor?„
Precizările ProSport:
1. Deselnicu Cosmin Mihai susține că în articolul ProSport acțiunile magazinului la care este asociat au fost descrise drept ilegale, ceea ce este fals. Subiectul articolului a fost dat de vigilența cu care CSA Steaua s-a asigurat că echipa lui Gigi Becali nu se mai poate folosi de însemnele consacrate în contextul în care, iată!, există comercianți care nu sunt stingheriți în a-și desfășura activitatea, anume aceea de a profita de pe urma simbolurilor care aparțin acum MApN. Chiar și așa, informarea pe care acesta susține că a trimis-o Armatei nu aduce de la sine acceptul CSA Steaua ca magazinul să vândă produse cu însemnele ce aparțin Armatei.
2. Suporterul Stelei își rezervă dreptul de a-l acționa în instanță pe autorul articolului pentru că „i-a fost afectată imaginea atât în familie, cât și în societate„, declarându-se deranjat de faptul că în text s-a menționat faptul că a avut probleme cu legea. ProSport subliniază faptul că respectivul pasaj a fost preluat dintr-o comunicare a Jandarmeriei făcută în 2006, după un Dinamo – Steaua în care Deselnicu Cosmin Mihai a fost identificat și sancționat de Jandarmerie, apoi introdus în baza de date cu huligani. Așadar, „problemele cu legea” sunt întărite de autorități.
3. În încheiere, suporterul Stelei lansează un soi de întrebare ce se vrea a fi retorică. Îi răspundem cu declarațiile lui Bobby Durbac, specialist în marketing sportiv, cel care a coordonat departamentul de marketing al Stelei: „Magazinele nu s-au închis pentru că nu produceau bani. Ianuarie, februarie și iunie erau luni moarte, dar în restul lunilor vindeam bine, pierderile se compensau. Tot departamentul de marketing a fost desființat când birourile s-au mutat de la stadionul Ghencea„.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER