Cea mai cosmopolită marcă internațională de bere premium aduce experiența UEFA Champions League mai aproape de consumatori, oferindu-le șansa de a se bucura de o noapte extraordinară împreună cu prietenii lor, să interacționeze cu fanii fotbalului din toată lumea, precum și de a participa activ la meci prin hashtag-ul #ChampionTheMatch.
Pentru a marca cel de-al nouălea an consecutiv de sponsorizare a campionatului UEFA Champions League, noua campanie Heineken include un spot TV, creat în colaborare cu Wieden și Kennedy Amsterdam. Clipul de 90 de secunde intitulat „Meciul” este difuzat la nivel global și prezintă într-o formulă inedită cât de departe poate merge un fan pentru a viziona celebrul meci: http://youtu.be/U7-LVFG5o9c.
Pentru startul campaniei, legenda fotbalistică Xavi, unul dintre cei mai îndrăgiți jucători ai Barcelonei, va promova activarea digitală cu mesajul #ChampionTheMatch.
Pornind de la activarea de succes de anul trecut #ShareTheSofa, #Champion The Match a început marți, 17 februarie. Activarea principală a pornit cu un schimb de întrebări și răspunsuri pe contul internațional de Twitter al Heineken și evoluează către o platformă interactivă aspirațională care urmărește „ritualul” zilnic al fanilor.
Brandul cosmopolit susține interacțiunea cu jucătorii internaționali pe platformele de social media prin îndemnul #ChampionTheMatch. Astfel Heineken construiește experiența vizionării meciurilor din UEFA Champions League, trecând prin fazele de pregătire pentru vizionare, meciul propriu-zis și discuțiile de după, oferind perspectiva unui conținut creativ care poate fi împărtășit cu prietenii.
Campania va promova serile de meci, nu numai prin comentarii în direct ale celor nouă legendef otbalistice internaționale, având în același timp și o celebritate angajată în conversație si acțiune. Fanii vor avea ocazia să treacă printr-o experiență memorabilă la fiecare meci până la finala în sine, având la dispoziție invitați celebri spectaculoși, locații uimitoare din întreaga lume și răsturnări de situație surprinzătoare. În plus, față de Campania digitală, promoțiile din locațiile on si off trade, care vor rula în peste 90 de piețe, inclusiv în România, le vor oferi fanilor șansa de a câștiga premii la fiecare minut din meci, inclusiv în timpul finalei.
„Prin noua campanie Champion the Match, Heineken reunește, în timp real, faniif otbalului de calitate din toate colțurile lumii, prin intermediul uneia dintre cele mai puternice rețele de socializare. Astfel, marca globală Heineken își aduce consumatorii de pe tot mapamondul mai aproape de spectacolul fotbalistic de elită, UEFA Champions League și le oferă experiențe memorabile construite în jurul ritualului de vizionare a meciurilor de fotbal, în spiritul inovator și progresist al brandului”, Andrea Veress, Group Brand Manager Premium Brands, Heineken România.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER