Andrea Iannone a reușit primul timp reper al sesiunii de calificare Q2, însă timpul său a fost îndreptat imediat de Aleix Espargaro – 1:21.432. Totul după doar un tur rapid, însă piloții promiteau mai mult. Marc Marquez a stabilit imediat un nou record în calificări și a oprit cronometrul la 1:20.838, cu +0.099 secunde mai rapid decât precedentul care îi aparținea tot lui. Chiar și așa, Marquez a spulberat din nou timpul reper și a mai coborât cu jumătate de secundă sub acest timp, stabilind un 1:20.336. În lumina rezultatului făcut de piloții Repsol Honda – Dani Pedrosa a fost al doilea cel mai rapid cu +0.292 secunde – sesiunea de calificări nu a mai adus surprize mari până la final.
Jorge Lorenzo va completa prima linie a grilei de start de mâine (+0.585 secunde), Andrea Iannone a venit pe 4 (+0.693 secunde), Yonny Hernandez a avut al cincilea timp (+0.779 secunde), în timp ce liderul clasamentului general din MotoGP, italianul Valentino Rossi, a scos abia al șaselea timp cu +0.884 secunde.
Obțin mereu rezultate bune pe circuitul ăsta, e important să rămân constant. Mâine e o zi importantă, trebuie să ne comportăm la fel ca acum Marc Marquez, pilot Repsol Honda
Cei de la Honda au făcut un timp impresionant. Am dat tot ce aveam mai bun și m-am apropiat de ei, obiectivul meu este să ocup o poziție pe podium la finalul cursei de mâine. Sunt primul pilot Yamaha care face 1.20 pe tur aici Jorge Lorenzo, pilot Movistar Yamaha
Eram fericit cu ritmul pe care îl aveam, dar Crutchlow nu m-a văzut și am ratat turul rapid. Primul rând pe grilă e important pe pista asta și sper fac o alegere bună a cauciucului Dani Pedrosa, pilot Repsol Honda
Anul trecut, Marquez a câștigat un M4 Coupe la BMW M Award
Ediția din acest an a BMW M Award pune la bătaie un model spectaculos: M6 Convertible. Potrivit bavarezilor, mașina pe care Marc Marquez este foarte aproape să o câștige are un propulsor V8 M TwinPower Turbo care dezvoltă 560 de cai putere și accelerează de la 0 la 100 km/h în numai 4,3 secunde. Este cea de-a 13-a ediție a BMW M Award, una în care Valentino Rossi și Casey Stoner sunt cei mai „titrați”: fiecare cu câte trei mașini câștigate. Clasamentul este întocmit exclusiv în baza rezultatelor din calificări, acolo unde piloții punctează în funcție de locul în grilă în același sistem precum cel de la finalul cursei.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER