Chelsea a dezvăluit astăzi cum va arăta noul echipament de deplasare al echipei pentru sezonul 2015-2016. Reacțiile fanilor nu au fost pozitive, mulți comentând negativ pe rețelele de socializare în legătură cu modul în care arată kit-ul.
Eden Hazard, Nemanja Matic, Diego Costa, Gary Cahill și Thibaut Courtois au prezentat astăzi noul echipament pe care „albaștrii” îl vor purta în meciurile de „afară” în viitoarea stagiune. Din noul sezon, Chelsea va schimba sponsorul, urmând a juca pe piept cu Yokohama Rubber Company, un producător de roți pentru mașini, care va vărsa, potrivit BBC, 200 de milioane de lire în următorii 5 ani, în conturile clubului. Acest parteneriat va fi al doilea cel mai profitabil din istoria fotbalului englez, după ce United s-a înțeles cu Chevrolet pentru 53 de milioane de lire/an.
Chiar dacă Yokohama Tyres va contribui substanțial la bugetul lui Chelsea, cel puțin tricourile de deplasare nu au fost foarte bine primite de către suporteri. Potrivit multor comentarii de pe twitter, acestea dau senzația de „ieftin”, astfel că din punct de vedere al merchandising-ului se pot dovedi a fi un business păgubos.
Vezi mai jos imaginile
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER