Farsa realizată de galeria lui Dinamo la meciul Stelei cu Manchester City din preliminariile UEFA Champions League a fost desemnată cea mai bună idee publicitară a lunii august, informează paginademedia.ro.
Membrii Art Director Club, organizație ce reunește publicitari din agențiile românești, au desemnat „Doar Dinamo București” drept cea mai creativă campanie a lunii trecute.
„Am ales să punctez maxim această idee pentru că a reușit să surprindă È‹ntr-un fel colosal. Să facă să vorbească toată lumea despre asta și pe mulți rivali să aplaude. Am apreciat mult, pe lângă efect, lucrul meticulos cu mult timp È‹nainte de meci și răbdarea de a cumpăra È‹n timp È‹ncrederea rivalului, necesară pentru a face farsa posibilă. Am aplaudat și buzz-ul instantaneu pe care l-a produs – ideea și nu echipa din spate. Așa ar trebui să funcționeze cel mai bine comunicarea – să nu simți construcția din spate. Deocamdată cred că este cel mai bun stunt de anul ăsta”, a declarat Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer la McCann Praga.
Graffiti BBDO, cu campania „Pepsi – Spirit liber cu Tudor Chirilă & Vama Veche” și Jazz cu „Repornește-te” s-au clasat pe celelalte două poziții ale podiumului.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER