Simona Halep a evoluat la primele turnee din noul an într-o rochie roșie făcută în China, fără însemnele fostului sponsor, după ce numărul doi mondial și Adidas nu s-au înțeles la renegocierea înțelegerii. Radu Restivan, specialist în marketing sportiv, a explicat politica firmelor de echipamente sportive și a susținut că piața din România nu o trage în spate pe Simona.
Într-un interviu pentru Adevărul, Radu Restivan a vorbit despre colaborarea dintre Halep și Adidas și i-a contrazis pe cei care au susținut că piața din România, una nu la fel de atractivă ca cele din Occident, ar afecta-o pe Simona: „Simona a fost, până acum câteva zile, pe locul 1 în lume. Când ești lider mondial, imaginea ta se vinde la nivel global, nu doar în România. Halep e trăsnet! Are o imagine impecabilă și e o prostie să spui că nu vinde fiindcă e din România. De altfel, Adidas, cât timp a lucrat cu ea, a implicat-o în tot felul de campanii globale de marketing care au contribuit și ele la creșterea brandului Halep, nu doar a brandului de echipament sportiv. Eu cred că a fost o comunicare greșită pe acest subiect. Adidas n-a renunțat la Simona. A fost o renegociere, Simona a cerut mai mulți bani și nu s-a ajuns la o înțelegere. Nu e nimic tragic sau dramatic în această poveste”
ProSport a anunțat în exclusivitate care va fi noul sponsor al Simonei, dar și suma pe care sportiva încearcă să o obțină de la gigantul american, iar Radu Restivan a comentat pe acest subiect: „Iar faptul că Halep n-a semnat, deocamdată, cu o altă firmă nu e ceva surprinzător. Din ce îmi spuneți, a cerut în jur de două milioane de euro pe an. Ei bine, nu sunt foarte multe firme care să aibă puterea necesară pentru a plăti o astfel de sumă. De fapt, probabil Nike și-ar permite așa ceva. Iar un contract cu Nike nu se semnează de pe o zi pe alta, mai ales dacă, în trecut, ai fost sponsorizat de un concurent direct. Aceste firme au o politică: preferă să-și crească sportivul și să aibă continuitate cu el. Din acest motiv e bătaie mare pe jucătorii tineri, de perspectivă”, a adăugat specialistul în marketing sportiv pentru sursa citată.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER