Pugilistul american Floyd Mayweather este lider în topul celor mai bine plătite personalități din industria de divertisment, iar podiumul este completat de starul hollywoodian George Clooney, pe locul al doilea, și de vedeta de reality show Kylie Jenner, pe locul al treilea, potrivit Forbes.
Pentru topul anual Forbes Celebrity 100, publicația a compilat datele financiare privind veniturile personalităților din industria de divertisment din perioada iunie 2017 – iunie 2018, fără a lua în calcul deducerile pentru salariile managerilor, furnizate de compania Nielsen, publicația Pollstar, platforma online IMDB, precum și de interviuri cu experți din industrie și cu vedetele.
Pe primul loc în topul Forbes pe 2018 s-a situat Floyd Mayweather, care a câștigat în perioada menționată mai sus 285 de milioane de dolari, mare parte din sumă provenind din meciul cu campionul artelor marțiale Conor McGregor, din august 2017.
Starul premiat cu Oscar George Clooney a obținut 239 de milioane de dolari, mare parte din sumă fiind generată de vânzarea, în iunie 2017, a companiei producătoare de tequila Casamigos, pe care a cofondat-o. Tranzacția i-a adus cel mai mare câștig anual din cei 35 de ani de carieră, potrivit Forbes.
Topul 10 al celor mai bine plătite personalități din industria de divertisment este completat, în ordine, de vedeta TV și proprietara unei companii de cosmetice Kylie Jenner (166,5 milioane de dolari), judecătoarea Judy Sheindlin (147 de milioane de dolari), actorul Dwayne Johnson (124 de milioane de dolari), trupa U2 (118 milioane de dolari), trupa Coldplay (115,5 milioane de dolari), fotbalistul Lionel Messi (111 milioane de dolari), muzicianul Ed Sheeran (110 milioane de dolari) și fotbalistul Cristiano Ronaldo (108 milioane de dolari).
Cele 100 de personalități incluse în topul din 2018 au câștigat în total 6,3 miliarde de dolari în perioada iunie 2017 – iunie 2018, fără a lua în considerare taxele, o sumă cu 22% mai mare decât în perioada anterioară. De asemenea, 11 dintre personalitățile din top au câștigat peste 100 de milioane de dolari în perioada menționată, au spus editorii Forbes, care au vorbit și despre faptul că vedetele s-au folosit mult și de rețelele de socializare pentru a-și spori valoarea brandurilor.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER