Asociația Jucătoarelor Profesioniste de Tenis (WTA) a lansat, în această săptămână, cea mai amplă campanie de marketing din 2015 până în prezent. Intitulată „It takes”, aceasta caută să surprindă autenticitatea, diversitatea și spiritul de la nivelul circuitului. 140 de jucătoare au acceptat provocarea de a descrie experiența și succesul pe terenul de tenis folosind un singur cuvânt-cheie, care să rezoneze perfect cu personalitatea lor.
Simona Halep, Monica Niculescu, Raluca Olaru și Mihaela Buzărnescu sunt printre jucătoarele incluse în ceea ce președintele WTA, Micky Lawler, numește „prima campanie majoră de marketing din 2015 încoace„. „Jucătoarele de tenis își pun inima pe tavă zi de zi în meciuri. Pot fi impunătoare, vulnerabile, iar acestea sunt exact calitățile care creează conexiuni reale cu fanii. Campania ‘It takes’ este o platformă excepțională pentru a spune povestea sportivelor și a turneelor, marcând elementele distinctive dar și calitățile general-valabile care se contopesc în cursa pentru excelență„, spune Lawler.
Campania va include, progresiv, și testimoniale ample ale jucătoarelor din circuit.
Iată care sunt cuvintele pe care jucătoarele și le-au ales, în primul lot de imagini lansate deja de WTA:
Simona Halep: curaj
Mihaela Buzărnescu: impuls
Raluca Olaru: integritate
Monica Niculescu: intensitate
Bianca Andreescu: dedicare
Petra Kvitova: credință
Garbine Muguruza: scop
Karolina Pliskova: luptă
Katerina Siniakova: inimă
Daria Gavrilova: efort
Dominica Cibulkova: energie
Monica Puig: carismă
Alize Cornet: entuziasm
Fiano Ferro: instinct
Kaia Kanepi: forță
Anastasia Pavlyuchenkova: stil
Johanna Konta: vitejie
Carla Suarez Navarro: loialitate
Andrea Petkovic: tenacitate
Julia Goerges: ambiție
Bethanie Mattek-Sands: creativitate
Kristina Mladenovic: disciplină
Nicole Melichar: anticipare
Abigail Spears: acțiune
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER