Transferul lui Dan Nistor la Craiova a fost oficializat în cele din urmă, iar reacțiile din rândul dinamoviștilor sunt grăitoare. Prețul de dumping stabilit pentru căpitanul și cel mai bun jucător al echipei l-a împins pe Giani Kiriță să facă o analiză dură în ProSport a celor care conduc actualmente clubul din Ștefan cel Mare.
Fost căpitan al „câinilor” și figură emblematică pentru suflarea roș-albă, Kiriță susține că în cazul lui Nistor s-au făcut cel puțin două greșeli: acum, când a fost vândut pe acest preț, dar și atunci când s-a decis ca o imagine cu chipul lui Nistor să fie aplicată pe autocarul clubului în semn de simbol al echipei.
Inițial, fostul fundaș central a refuzat să vorbească despre transferul lui Nistor, spunând că este irelevant ce comentează cei din exterior, cât cei din interior fac tot ce vor:
„Cel mai indicat ar fi să-i întrebați pe cei de acolo. Nu știu dacă e indicat să-și dea cu părerea cineva din exterior, că poate ei au o strategie și noi nu o înțelegem. Dacă eram implicat, era altceva, dar noi, suporterii, nu avem nicio putere. Dacă asta e politica lor…”.
Kiriță nu s-a putut abține însă și a catalogat suma de 300.000 primită de Dinamo în schimbul lui Nistor drept ridicolă. „Nu era cazul să fie vândut pe atâția bani, dar nu e primul cu care se procedează așa, că a mai fost și Costache. E o sumă jenantă pentru un jucător reprezentativ”, a declarat Giani Kiriță în exclusivitate pentru ProSport.
Fostul căpitan al lui Dinamo a comentat și situația ca Nistor, jucător al cărei imagine există pe autocarul clubului să fie vândut acum la o rivală pentru o sumă modică. El spune că dacă în conducerea lui Dinamo ar fi existat cineva care să înțeleagă spiritul clubului din Ștefan cel Mare, lucrurile ar fi stat diferit.
Sunt alți jucători care merită să fie pe autocar, de la Cornel Dinu la Cătălin Hîldan. Din actuala generație nu are cine să fie pus, cu tot respectul, pentru că nu au făcut nicio performanță pentru Dinamo. Problema e că dacă în conducere ar fi fost cineva care ar fi făcut performanțe pentru Dinamo, s-ar fi ridicat și spunea: «Stați puțin, oameni buni. Dacă punem pe cineva pe autocar, hai să punem pe cineva care reprezintă Dinamo pe viață, nu care la prima ofertă vine și zice „Eu plec!”». Dacă tot am deschis subiectul ăsta, să vorbim și de ce se întâmplă la echipă. Să ai tu în ograda da atâția oameni care vor să facă treabă – de la Cornel Dinu și Ion Marin, care ne-au crescut pe noi ca fotbaliști, la cei din generația mea – și să nu te ajuți de ei, asta înseamnă că vreți să-ți bați joc de club. Eu nu vorbesc de dragul de a mă auzi vorbind, vorbim de ceea ce trebuie făcut la un club ca Dinamo. La domnul Negoiță, dacă vine un băiat cu un laptop și zice «Hai să luăm jucătorul ăla», cred că îl ia și îi dă un post în club”, a conchis fostul internațional.
Sunt alți jucători care merită să fie pe autocar, de la Cornel Dinu la Cătălin Hîldan. Din actuala generație nu are cine să fie pus, cu tot respectul, pentru că nu au făcut nicio performanță pentru Dinamo.
Problema e că dacă în conducere ar fi fost cineva care ar fi făcut performanțe pentru Dinamo, s-ar fi ridicat și spunea: «Stați puțin, oameni buni. Dacă punem pe cineva pe autocar, hai să punem pe cineva care reprezintă Dinamo pe viață, nu care la prima ofertă vine și zice „Eu plec!”».
Dacă tot am deschis subiectul ăsta, să vorbim și de ce se întâmplă la echipă. Să ai tu în ograda da atâția oameni care vor să facă treabă – de la Cornel Dinu și Ion Marin, care ne-au crescut pe noi ca fotbaliști, la cei din generația mea – și să nu te ajuți de ei, asta înseamnă că vreți să-ți bați joc de club.
Eu nu vorbesc de dragul de a mă auzi vorbind, vorbim de ceea ce trebuie făcut la un club ca Dinamo. La domnul Negoiță, dacă vine un băiat cu un laptop și zice «Hai să luăm jucătorul ăla», cred că îl ia și îi dă un post în club”, a conchis fostul internațional.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER