Simona Halep a ratat calificarea în finala Australian Open, după ce a fost învinsă, scor 7-6 (8), 7-5, de Garbine Muguruza. Totuși, meciul a fost cel mai vizionat eveniment transmis de Eurosport în România în 2020.
Acoperirea de excepție a primului Grand Slam al anului, Australian Open, a adus creșteri semnificative pe platformele digitale și liniare ale Eurosport, comparativ cu anul trecut. Trendul ascendent a fost evident încă de la Roland-Garros anul trecut și a continuat cu US Open, iar acum cu turneul desfășurat la Melbourne.
Analizele echipei extinse de experți Eurosport, formată din Mats Wilander, John McEnroe, Justine Henin, Boris Becker, Patrick Mouratoglou și Alex Corretja, au fost de asemenea foarte apreciate, audiența Australian Open de pe Eurosport 1 crescând cu 4% față de anul trecut. În plus, platformele digitale ale Eurosport au înregistrat creșteri semnificative: fanii au consumat aproape 50 de milioane de minute de conținut – de două ori mai multe decât în 2019 – interacțiunea cu publicul fiind cu 76% mai mare față de acum un an.
În România, semifinala feminină dintre Simona Halep și Garbine Muguruza din 30 ianuarie a înregistrat o cotă de piață de 30% pe segmentul masculin 18-54 de ani, cu un rating de 3,3%. Meciul a înregistrat cea mai mare audiență de pe Eurosport 1 în acest an, ajungând la aproape 800.000 de oameni la nivel național, fiind lider pe piață în segmentul menționat, pe intervalul de difuzare.
Finala masculină de la Australian Open a urmat în topul celor mai urmărite meciuri, cu o cotă de piață de 12% pe segmentul masculin 18-54 de ani și 8% pe targetul comercial 18-49. Audiența medie de-a lungul partidei a măsurat 190.000 de persoane, cu un reach total de 711.000 de persoane. Similar, finala feminină a înregistrat o cotă de piață de 14%, respectiv 9% pe segmentele menționate mai sus, ajungând la 340.000 de persoane la nivel național, cu o audiență medie de 146.000 de persoane.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER