Povestea lui Juan Manuel Fangio e despre șoferul argentinian a cărui carieră se asortează cu cea a cursei de Formula 1. Filmul se concentrează puternic pe anii ’50, când Fangio a dominat circuitul european F1, reușind să câștige cinci campionate în timp ce conducea pentru patru constructori diferiți.
Viața jucătoarei de tenis Naomi Osaka, subiect de film pe Netflix. Numele documentarului n-a fost încă stabilit
Este un argument convingător că este cel mai mare pilot de Formula 1 all-time, dar filmul are ceva de oferit celor care nu suntem fani ai curselor? Răspunsul: cu siguranță, da!
https://www.youtube.com/watch?v=F1vm_qMDn-I&feature=youtu.be
Legenda lui Juan Manuel Fangio, omul care a îmblînzit mașinile, este paralelă cu debutul curselor de Formula 1. Venind din localitatea Balcarce, Argentina, Fangio și-a început drumul ca mecanic, apoi a trecut copilot, arătând o abilitate considerabilă și rezistență fizică, el a câștigat o serie de curse în Argentina până când sportul a fost fost stopat din cauza celui de-al doilea război mondial.
S-a mutat în Europa în 1950 pentru a participa la primul circuit de Formula 1. Spre deosebire de numărul imens de mecanici azi din Marele Circ, Fangio a stat toată noaptea lustruindu-și o piesă înainte de prima sa cursă. A pierdut la limită Campionatul Mondial ddin 1950 în fața italianului Giuseppe Farina. Dar el va lua coroana în 1951. Și în 1954, 1955, 1956 și 1957, acumulând un record nebun de 24 de victorii în 42 de curse, trecând de la Maserati la Mercedes Benz, la Ferrari și, ultima oară, la Alfa Romeo.
Andy Murray, dezvăluiri emoționante într-un documentar despre viața lui. Tensimenul l-a cunoscut pe autorul unuia dintre cele mai sângeroase atacuri armate din Marea Britanie
Fangio a susținut că nu are rivalități în afara circuitului, iar filmul arată modul în care concurenții se îmbrățișează reciproc, ca prietenii după curse, cum un coechipier argentinian a renunțat cândva la mașina sa pentru Fangio, astfel încât acesta să ia punctele necesare pentru a câștiga campionatul. Istoricii, pasionații de mașini și nostalgicii curselor de altădată subliniază legenda lui Fangio, iar în final concluzionează că „omul a eclipsat mitul”.
În ciuda caracteristicilor minime de siguranță, a vitezei extreme și a câtorva accidente serioase, Fangio s-a retras din activitate după Marele Premiu al Franței, în 1958. Ulterior a devenit președinte de onoare al Mercedes-Benz Argentina, în 1987 și a murit la casa sa natală, din Balcarce, în 1995, din cauza insuficienței renale și a unei pneumonii severe, la vârsta de 84 de ani.
Cel mai mult apare în primplan în acest documentar recunoașterea altor piloți, dintre care unii nu ezită să-l evidențieze drept cel mai bun din toate timpurile. Chiar și un studiu din 2016 al Universității Matematice din Sheffield a determinat științific cine a fost cel mai mare pilot din toate timpurile. Veți vedea în peliculă cine a ieșit cel mai bun și care este părerea lui Ayrton Senna despre Fangio. Într-o scurtă declarație filmată.
Documentarul, de 92 de minute, apărut la începutul acestui an, poate fi văzut din martie 2020 pe Netflix.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER