Federaţia Română de Rugby a prezentat, în cadrul unui eveniment de presă, echipamentele pe care le va folosi prima reprezentativă în următorii doi ani, puse la dispoziţie de noul sponsor tehnic al naţionalei României.
În meciurile de pe teren propriu, rugbyştii vor purta un echipament colorat, cu dungi de culoare roşu, galben şi albastru, iar în deplasare unul complet alb cu tricolorul la mâneci şi gât.
De asemenea, naţionala va folosi un echipament alb-albastru de prezentare şi unul albastru-galben pentru antrenamente.
Preşedintele Federaţiei Române de Rugby, Alin Petrache, a declarat că îşi doreşte ca noile echipamente să aducă noroc naţionalei în calificările pentru Cupa Mondială din 2023.
„Federaţia Română de Rugby a încheiat un parteneriat cu firma Macron, care va fi partenerul nostru tehnic până în anul 2023, mai exact până după Cupa Mondială din Franţa. Majoritatea echipelor naţionale din Europa sunt îmbrăcate de Macron şi este o mândrie ca un brand de un asemenea nivel să vină alături de noi.
Avem în primul rând tricoul alb tradiţional, cu tricolorul, pe care l-au purtat majoritatea jucătorilor care au făcut istorie în rugby-ul românesc. Apoi avem tricoul colorat, inspirat din benzile desenate cu supereroi, pentru a merge şi în întâmpinarea celor din generaţia nouă care sperăm să vină la stadion alături de echipa naţională de rugby.
Sper ca poveştile din spatele acestor tricouri să le dea aripi jucătorilor şi în 2022 să putem vorbi de o calificare binemeritată a României la Cupa Mondială din Franţa 2023″, a afrmat Petrache.
Ungaria are stadion de rugby, în România îl preia MTS! Ministrul Carol Eduard Novak prezintă modelul maghiar sărind peste ajutorul acordat sportului cu balonul oval | EXCLUSIV
Acesta a precizat că prima reprezentativă este pregătită să joace în Rugby Europe Championship 2021, după ce meciul restanţă cu Belgia din ediţia 2020 a fost suspendat de Federaţia Europeană.
De asemenea, a fost prezentat și tricoul de joc în care vor evolua Stejarii în acest sezon competițional, concepte gândite împreună cu agenția de publicitate Next Advertising.
Modelul alb, clasic, cu guler tricolor a fost proiectat ca o întoarcere la origini, la strămoși, cât mai aproape vizual de acele tricouri purtate la începutul rugbylui. S-a ales albul, folosit în general în portul popular românesc, la care s-au adăugat accentele tricolore, pentru a oferi celui care poartă tricoul o legatură directă cu țara pe care o reprezintă cu mândrie.
Modelul colorat, care va fi folosit de stejari în meciurile de pe teren propriu, a pornit de la caracteristicile pe care jucătorii echipei naționale lerugby au – forță, curaj, determinare, ambiţia de a lupta până la capăt, viteză în luarea decizilor care trebuie aplicate pe teren, ceea ce îi apropie foarte mult de supereroii din filme.
De aici a pornit conceptul vizual pentru noile echipamente ale Stejarilor: echipamente pentru supereroi, costume cu proprietăți extraordinare.
Au fost alese culori cu semnificatie pentru români, care au fost transformate într-un scut viu de energie, o armură invincibilă care pare mereu în mișcare.
“ADN-ul vizual al noilor echipamente sunt culorile ce se regăsesc în drapelul național, reinterpretate ca și cum ar fi parte dintr-un costum de supererou. Albastru, galben, roșu, 3 elemente care oferă puteri supranaturale celor ce le poartă. Speram ca noile echipamente să-i facă și mai puternici pe Stejari!” a declarat Cezar Panait, Group Creative Director Next Advertising.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER