FCSB a învins Dinamo, 1-0, în derby-ul de miercuri seara de pe Stadionul din „Ștefan cel Mare”. Partida din etapa 21 a Ligii 1 a fost urmărită de un milion de oameni pe trei posturi.
Meciul a fost difuzat de DigiSport 1, Look Sport+ și Telekom Sport.
FCSB s-a impus prin golul înscris de Florin Tănase, minutul 9.
Conform paginademedia.ro audiențele pe intervalul 20:45 – 22:35, când s-a jucat derby-ul Dinamo – FCSB, au fost:
„Național. Audiența a fost destul de fragmentată aseară. Aproape un milion de oameni au urmărit meciul dintre Dinamo și FCSB, miercuri seară, pe trei posturi de televiziune. Prin comparație, liderul Kanal D avea, de unul singur, o audiență medie de 1,4 milioane de telespectatori în medie, pe intervalul meciului.
Meciul s-a văzut cel mai bine pe DigiSport 1. Postul a ocupat locul patru în topul național, cu 673.000 de telespectatori, în fiecare minut. Look Sport+ a atras o audiență medie de 200.000 de telespectatori cu meciul din Liga 1, fiind pe locul nouă în top.
Telekom a fost al treilea post care a difuzat partida, dar care nu a reușit să intre în top zece. A adunat o audiență medie de aproape 100.000 de telespectatori, cu Dinamo FCSB. A ocupat locul 12, în clasament.
În top trei pe intervalul derby-ului, pe lângă liderul Kanal D, au fost și Pro TV (pe doi, cu 1,2 milioane de telespectatori) și Antena 1 (locul trei, cu 1,1 milioane de oameni)” arată sursa citată.
„Urban. Meciul a stârnit interes și în mediul urban. Partida de fotbal, difuzată de trei posturi TV, a fost urmărită de aproape 560.000 de telespectori în fiecare minut, în total.
Lider, pe interval, a fost Pro TV, cu o medie de 654.000 de telespectatori pe intervalul meciului. DigiSport 1 a fost postul care a înregistrat cea mai mare audiență cu Dinamo – FCSB, aproape 400.000 de telespectatori în medie.
Look Sport+ s-a clasat pe locul nouă în clasamentul general, cu 100.000 de telespectatori audiență. Telekom Sport nu s-a clasat în top zece nici la orașe, cu o medie de 56.000 de privitori.
Comercial. Câți tineri s-au uitat la meci? În total, peste 220.000 de telespectatori tineri s-au uitat, în medie, la meciul de fotbal Dinamo – FCSB.
Pro TV, care ocupa primul loc pe interval, înregistra o audiență de 360.000 de urmăritori pe minut. Separat, posturile care aud dat meciul de fotbal a scos următoarele cifre, pe segmentul comercial:
– DigiSport 1 – 150.000 de privitori și locul patru în top
– Look Sport+ a adunat, cu meciul, 42.000 de telespectatori
– Telekom, care a reușit să intre în top zece, a înregistrat o medie de 32.000 de urmăritori” mai arată paginademedia.ro.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER