Dinamo se rebranduiește, forțată de împrejurări, iar fanii vor afla care este noua stemă a echipei pe 14 mai, chiar de ziua clubului din Șos. Ștefan cel Mare.
Somată de Nicolae Badea să nu mai folosească stema cu cei doi câini decât în scopuri sportive, conducerea lui Dinamo a reacționat instant și a hotărât să schimbe identitatea vizuală a echipei. Suporterii au fost invitați să își depună creațiile până joi, 5 mai, iar vineri încep deliberările.
Emblema lui Dinamo va fi aleasă în funcție de preferințele celor cinci comisii și va fi prezentată public pe 14 mai, când formația din Șos. Ștefan cel Mare împlinește 74 de ani de la înființare.
Noua stemă a lui Dinamo va fi stabilită în urma votului a cinci comisii, dintre care una va fi a suporterilor.
În prima fază, până pe 8 mai se vor stabili care sunt cele cinci modele care intră în „finală”, acestea urmând să fie anunțate la ora 20:00. Apoi, va începe votul comisiilor.
Timp de patru zile, fanii dinamoviști își vor exprima opțiunile pe pagina de facebook a lui Dinamo, modelelor de stemă urmând să le fie atribuit câte un punctaj în funcție de preferințele suporterilor: 5 puncte (opțiunea 1), 4 puncte (opțiunea 2), 3 puncte (opțiunea 3), 2 puncte (opțiunea 4) și 1 punct (opțiunea 5).
Cea de-a doua comisie este formată din membrii board-ului DDB, a treia din jucători și antrenori de legendă ai clubului, a patra din cei mai importanți fotbaliști din lotul actual, cărora li se alătură antrenori de la grupele de copii și juniori, iar a cincea din reprezentanții departamentului de marketing al clubului.
Pe data de 14 mai, clubul va anunța oficial care este noua emblemă a echipei, aceasta urmând să devină oficială odată cu startul sezonului 2022-2023, când va apărea pe echipamentele de joc și pe toate materialele de promovare.
„Nu pot spune că a fost tocmai o alegere neforțată, știm acea decizie prin care ni s-a interzis partea comercială. Dinamo rămâne Dinamo București, nu își va schimbă numele, va fi în continuare Dinamo București.
Vizual, îmi este foarte greu să îmi dau seama care este cea mai bună opțiune pentru Dinamo, de aceea avem acest concurs. Putem avea câini, dar nu pe cei actuali. Să avem «D» pe stemă, trebuie să ne gândim și la ce a fost în trecut.
Aș vrea să păstreze identitatea lui Dinamo, vreau elementele care s-au regăsit din siglă să se pastrezse, dar în același timp vreau și o versiune mai simplificată”, a spus directorul de marketing al lui Dinamo, Dan Giuraniuc, pentru Radio Dinamo 1948.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER