LPF și Casa Pariurilor au rupt înțelegerea care presupunea ca firma de pariuri să vireze anual peste 2.000.000 de euro în conturile Ligii conduse de Gino Iorgulescu.
Începând cu sezonul 2019-2020, Liga Profesionistă de Fotbal a colaborat cu Casa Pariurilor, care a și dat numele primului eșalon din România. În schimb, compania vira, anual, suma de 2.250.000 de euro în conturile LPF și data scadentă a contractului era în 2026.
Liga Profesionistă de Fotbal și Casa Pariurilor au rupt, însă, înțelegerea la scurt timp după încheierea sezonului 2021-2022, potrivit anunțului făcut de Marius Nicoară, responsabilul cu marketingul și publicitatea pentru Liga 1.
Liga Profesionistă de Fotbal i-a cedat sponsorului principal Casa Pariurilor, în ultimele trei sezoane, numele competiției pe care o organizează, care a devenit, astfel „Casa Liga 1”. Acum, după încheierea contractului, reprezentanții LPF s-au înțeles cu un nou partener, care, de asemenea, va „boteza” Liga 1.
Anunțul încheiereii înțelegerii cu firma Casa Pariurilor a fost făcut de Orlando Nicoară, omul către care LPF a externalizat serviciile de marketing și publicitate, la nici un sfert de oră după ce Dinamo a retrogradat în eșalonul secund. El a anunțat că îi așteaptă pe „câini” să revină în primul eșalon cât mai repede și a precizat că următorul partener al LPF este deja stabilit.
„Dinamo, vă așteptăm la anul înapoi, în Liga 1! Petrolul, Hermannstadt, U Cluj, bine ați revenit în Liga 1! Mulțumiri Casa Pariurilor pentru parteneriatul din ultimele 3 sezoane. Din ediția următoare, prima ligă de fotbal din .ro va avea un nou partener principal”, a fost anunțul făcut de Orlando Nicoară prin intermediul rețelelor de socializare.
Potrivit Play Responsibly, Liga Profesionistă de Fotbal a bătut palma cu o altă casă de pariuri prezentă pe piața din România, SuperBet. Astfel, primul eșalon din România ar urma să poarte, din sezonul 2022-2023, denumirea „Liga 1 SuperBet”.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER