FC Argeș s-a adresat Federației Române de Fotbal și cere retragerea licenței lui Dinamo, pe motiv că SC Dinamo 1948 SA ar avea creanțe scadente către salariați până la data de 31 martie, respectiv 30 Aprilie. Oficialii piteșteni se bazează pe precizările administratorului judiciar din noul plan de reorganizare modificat, în care RTZ& Partners SPRL a anunțat judecătorul că, în cazul în care planul va fi aprobat, acționarul majoritar se angajează să achite creanțele de la categoriile salariați, respectiv bugetari, în termen de 30 de zile. Este vorba de suma de 1,1 milioane lei.
ProSport încearcă să descifreze fondul solicitării avocaților clubului din Trivale.
De la început trebuie precizat că SC Dinamo 1948 SA își desfășoară activitatea juridică / economică pe un plan de reorganizare aprobat de judecătorul sindic în noiembrie 2021. Planul de reorganizare modificat cu prelungirea perioadei de implementare depus în luna Martie, la care face referire solicitarea transmisă către FRF de alb-violeți nu este activ, nefiind aprobat de instanță.
Conform planului funcțional, aprobat, din noiembrie 2021, tabelul de plăți stipulează că, în trimestrul 6 și 7 din anul 2, SC Dinamo să efectueze următoarele plăți.
De precizat că aceste ultime două categorii, salariați și bugetari, urmează să fie achitate, în întregime, până în trimestrul 8 (august 2023- octombrie 2023).
În noul plan (modificat cu prelungirea perioadei de implementare), așa cum am notat în rândurile de mai sus – și mult mai dezvoltat într-un articol publicat în luna Martie- , chiar la câteva zile după ce administratorul judiciar (RTZ & Partners SPRL)- l-a depus în fața judecătorului sindic. Aceste detaliu pare a fi esența demersului piteștenilor, unul care, ținând cont că noul plan de reorganizare modificat nu a fost aprobat, nu este funcțional, nu pare a avea fond.
În plus, termenul pentru depunerea apelului (contestațiilor) în ceea ce privește acordarea licențelor pentru sezonul 2023-2024 a expirat la data de 31 mai. În acest caz, Federația Română de Fotbal nu va lua în seamă solicitarea celor de la FC Argeș, aceștia putând să se adreseze Tribunalul de Arbitraj Sportiv de la Lausanne.
Contactat de reporterul ProSport, Viorel Tudose, reprezentantul principalului sponsor de la FC Argeș (Getica 95) a comentat pe marginea acestui subiect: „Avocații clubului au discutat astăzi de situația celor de la Dinamo și s-au pus de acord ca, cu 24 de ore înainte de meciul retur, să depună cererea. E vorba de niște datorii recunoscute de judecătorul sindic și asumate de administratorul judiciar. Legea-i lege pentru toți. În ceea ce privește TAS, nu știu, dar, sigur, dacă s-a depus această cerere și va fi respinsă de FRF, ar trebui mers până la capăt cu procesul. A mai fost un caz, acum câțiva ani, cu Rapid, care apucase să joace două etape și după, locul lor a fost luat de Chiajna care mersese la TAS. Dar, până una alta, hai să vedem ce se întâmplă pe teren la retur”, a spus Tudose pentru ProSport.
ProSport a luat legătura cu Andrei Nicolescu, unul dintre acționarii Red&White, cel care a transmis că nu are vreo emoție în legătură cu demersul celor de la FC Argeș. „Licențierea prevede niște proceduri și niște termene și, din punctul ăsta de vedere, noi am respectat absolut tot”.
Mai mult, Răzvan Zăvăleanu, reprezentantul administratorului judiciar al SC Dinamo 1948 SA, spune că acțiunea piteștenilor este lipsită de fair-play și se gândește să reacționeze împotriva rivalilor. „Este o acțune lipsită de fair-play, cei de la Pitești nu ar fi trebuit să facă așa ceva, mai ales că noi am venit în întâmpinarea solicitării lor de a modifica locul de disputare al partidei retur. Dacă ești echipă de sport, trebuie să te comporți cu sportivitate, iar ce face ei este total lipit de această valoare. Nu avem nicio problemă cu ce spun ei și ne gândim serios cum vom reacționa, pentru vom apela la orice mijloc regulamentar sau legal. Ce au făcut ei se poate încadra la calomnie și distorsionarea imaginii publice a clubului”, a precizat Răzvan Zăvăleanu pentru ProSport.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER