S-a aflat cât îl costă pe Adrian Mutu să aibă grijă de noul bolid! „Briliantul” își dă salariul lunar de la CFR Cluj pentru întreținerea bolidului de 120.000 de euro.
Adrian Mutu și-a achiziționat recent un bolid a cărui întreținere lunară l-ar costa aproape cât salariul lunar de la CFR Cluj. Este vorba despre modelul Mercedes GLE 53 AMG Coupe cu facelift, primul de acest fel din România, pentru care a plătit suma de 120.000 de euro. Potrivit unul expert în finanțe, întreținerea unui astfel de automobil îl va costa extrem de mult pe tehnicianul clujenilor.
Un expert în finanțe și economic a analizat în detaliu toate costurile pe care Adrian Mutu le va avea, anual, cu noul său bolid pe care a dat 120.000 de euro. Potrivit cancan.ro, cheltuielile cu modelul Mercedes GLE 53 AMG Coupe ar ajunge la suma de 10.000 de euro pe an. În taxele de 10.000 de euro anual intră impozitul anual, RCA, CASCO și revizia anuală a mașinii.
„Briliantul” și-a îmbunătățit colecția de mașini de lux cu un model de top, primul de acest fel din România. Monstrul de 450 de cai putere îi poate da mari bătăi de cap antrenorului, care va avea de plătit peste 6.500 de euro doar pe impozit și asigurarea CASCO.
Expertul în finanțe, Veronica Duţu, a declarat pentru Cancan.ro că anul acesta a fost introdusă o taxă de lux în noul cod fiscal. Noua taxă de lux se aplică mașinilor al căror preț de achiziție depășește suma de 75.000 de euro. Chiar și așa, acest cost suplimentar nu se va resimți în buzunarele tehnicianului al cărui salariu la CFR Cluj este suficient cât să acopere costurile mașinii. Pentru taxa de lux, Mutu a achitat în jur de 135 de euro. Impozitul anual al mașinii este unul considerabil, de 1.500 de euro anual.
Polița RCA se ridică la aproximativ 1.000 de euro, în timp ce pentru asigurarea CASCO, „Briliantul” va scoate din buzunar aproximativ 5.000 de euro anual. Costurile pentru revizia tehnică ajung la 1.800 de euro. Modelul Mercedes GLE 53 AMG Coupe are un consum de 20 de litri la suta de kilometri.
Adrian Mutu este deja obișnuit cu mașinile de lux, încă de pe vremea când evolua pentru Chelsea Londra. Atunci, fostul atacant al londonezilor conducea un model Aston Martin Vanquish.
Adrian Mutu a povestit la podcastul lui Codin Maticiuc cum a simțit pe propria piele ce înseamnă să nu ai mașină de lux, la un club important. Încă de la primul antrenament, brazilianul Ronaldo l-a pus să parcheze în altă parte mașina, nu lângă bolizii de lux ai vedetelor lui Inter Milano.
Înainte de a avea primul bolid de lux, Mutu conducea mașini ieftine, de cele mai multe ori pe cele primite de la club. Așa s-a întâmplat și atunci când a ajuns la Inter Milano. Mașina pe care o conducea, un model Alfa Romeo, a fost motiv să intre în vizorul lui Ronaldo care l-a obligat pe român să își mute automobilul.
„Când am venit cu Alfa Romeo la Inter, m-am dus să las mașina în parcare. A ieșit Ronaldo și m-a întrebat cu ce mașină am venit. Cu Alfa Romeo, i-am răspuns, asta mi-a dat-o clubul. Nu, nu, aici e parcarea 1, doar Ferrari și Lamborghini, du-te în parcarea 3, mi-a zis el. M-am dus în parcarea 3, am venit înapoi vreo cinci minute pe jos până la vestiare.
Mă mai întâlneam pe autostradă cu ei, eu cu Afla Romeo, pâr-pâr, ei treceau, opreau, îmi făceau cu mâna! E o mentalitate de campion, când mergi la Inter nu mergi cu Alfa Romeo, mergi cu Ferrari, cu Lamborghini, mergi cu mașini tari, te îmbraci bine, pentru că ești la Inter”, a declarat Adrian Mutu în cadrul podcast-ului găzduit de Codin Maticiuc.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER