2 iulie 1997 este ziua de naștere a brandului ProSport. Prima ediție tipărită s-a vândut în peste 80.000 de exemplare, azi 4,5 milioane de cititori lunar urmăresc www.prosport.ro.
ProSport este, poate, cel mai important nume din presa sportivă românească. iar cifrele sunt și azi de partea sa.
Ideea ziarului de sport care să contracareze jucătorii de pe piață s-a născut la începutul lui 1997, acum fix 27 de ani, în urma unor discuții îndelungi între Adrian Sîrbu, Ovidiu Ioanițoaia și Cătălin Tolontan.
Prețul inițial al ziarului a fost de 1.400 de lei. Din acel moment ProSport a realizat mai multe premiere pe piața media din România. A devenit primul ziar full-color din România. A fost primul ziar care a depășit 100.000 de exemplare tipărite pe ediție.
A fost primul ziar de sport care a tipărit ediții în afara țării și primul ziar care a oferit ediții speciale la stadion, înainte și după terminarea partidei. Și ziarul care a depășit în scurt timp bariera celor 200.000 de copii vândute!
-27 de ani de istorie ProSport -ziua jurnalismului sportiv -ziua meciului istoric România – Țările de Jos de la Euro 2024
Ce înseamnă Ziua Jurnalistului Sportiv?
Ziua internațională a ziaristului sportiv este marcată anual, la data de 2 iulie, potrivit deciziei luate de Asociaţia Internaţională a Presei Sportive (AIPS) în 1994, arată aipsmedia.com.
Semnificaţia datei de 2 iulie vizează marcarea înfiinţării AIPS şi evidenţierea realizărilor, precum şi rolul jurnaliştilor sportivi din întreaga lume. Jurnalismul sportiv nu se rezumă doar la relatări şi statistici competiţionale, ci poate contribui la asigurarea păcii şi bunei înţelegeri între naţiunile implicate în diverse întreceri.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER