Convins că românii își vor face adversarii KO, patronul Casinoului Merkur, Sorin Florea, le-a avansat o ofertă șoc lui Chris Henry și Raul Balbi la conferința de presă.
Nu începe bine întâlnirea cu presa și cei doi pugiliști plus întreaga asistență rămân pe întuneric. Un personaj cât ușa s-a sprijinit cu spatele de întrerupător. Până la speech-uri, toți ochii cad pe decolteul lui Amy Hayes. „Sâmbătă se vor separa băieții de bărbați”, spune singurul ring-announcer femeie din lume. „Va fi prima oară când un român va deveni campion mondial la el acasă. Îi invit pe români să fie alături de Diaconu”, îi transmite „tizul”, primarul Adriean Videanu. Încărcătura meciului pentru titlul mondial interimar WBC la categoria semigrea crește prin cuvintele lui Maurizio Sulayman, secretarul general WBC. „Pe 19 aprilie, Bucureștiul va fi capitala boxului mondial. Va fi cu scântei, va fi un meci dramatic”. Combatanții se respectă și își mulțumesc. „E puternic, pune presiune”, recunoaște Henry. „Sunt în formă maximă! Vă aștept! Cel mai bun să câștige!”, anunță „Rechinul”.
Brusc, atmosfera se animă. Investitorul Sorin Florea îi oferă lui Chris Henry câte 5.000 de dolari de picior pentru a închiria ca spațiu publicitar tălpile pantofilor săi de ring. „Sunt convins că vei fi făcut KO, iar cea mai bună imagine va fi cu picioarele tale pe sus!”, a spus Florea. Henry nu a refuzat. „OK, dar să fie euro”. Și Balbi, adversarul lui JoJo Dan, se va alege cu 3.000 de dolari dacă va lăsa ca pe tălpi să-i fie scris numele Merkur!
*Organizatorii au anunțat că mai sunt bilete ieftine, cu prețuri cuprinse între 10 și 30 lei, care se găsesc inclusiv la stadioanele Steaua și Dinamo.
*Astăzi (ora 14:00), la Hard Rock Cafe din Parcul Herăstrău, are loc cântarul oficial. Evenimentul este deschis publicului.
45 de victorii la profesioniști și nicio înfrângere totalizează cei doi pugiliști. Diaconu are 24 (15 prin KO), iar Henry 21 (17 prin KO) MIRROR a inovat Ideea a luat naștere în Marea Britanie.
Ideea de a închiria tălpile unui boxer a fost pună în practică, pentru prima dată, în anul 2000, la un meci al lui Mike Tyson disputat în Marea Britanie.
Inițiativa a aparținut cotidianului The Mirror, care i-a oferit localnicului Julius Francis 20.000 de lire sterline pentru ineditul spațiu publicitar. În cele din urmă, afacerea a fost una de succes. Francis a fost pus la podea de patru ori până când arbitrul Roy Francis (nicio legătură de rudenie cu pugilistul în cauză) a pus capăt întâlnirii, astfel că reclama de pe tălpi a fost extrem de vizibilă.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER