Echipa italiană Udinese are un nou sponsor pe tricouri: binecunoscuta marcă producătoare de automobile din România, Dacia.
Parteneriatul dintre uzinele de la Mioveni și clubul friulan a fost dat publicității sâmbătă, la Milano, cu o zi înaintea partidei de campionat pe care elevii lui Pasquale Marino au pierdut-o la scor, 5-1, în fața rossonerilor. A fost o pornire în marșarier pentru Udinese cu noua siglă pe tricouri, dar ambele părți sunt optimiste și mulțumite în privința colaborării. Directorul general al bianconerilor, Pietro Leonardi, a declarat: „Am ales Dacia pentru că este o marcă tânără pe piața automobilelor din Europa, în plină dezvoltare și cu un proiect low-cost foarte bine pus la punct. Cum și clubul nostru este cunoscut pentru politica sa de a achiziționa mereu tinere talente din toate colțurile lumii, la prețuri scăzute, făcând din ele mai apoi jucători cu importantă carte de vizită, consider că între noi și Dacia există o mare asemănare”.
Dacia nu este la prima sponsorizare în fotbal. Înainte de a fi preluate de concernul francez Renault, uzinele argeșene au fost principalul finanțator al clubului fanion local, FC Argeș, în perioada 1992-2000, pentru ca apoi să se încerce și o primă experiență în afară, la gruparea argentiniană Lanus. Din iunie 2007, Dacia este și sponsorul echipei naționale a României, parteneriatul urmând a se încheia în 2011.
1 Un singur punct a câștigat Udinese în ultimele șapte etape din Serie A
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER