Prima etapă a campionatului s-a văzut în premieră pe două canale de sport.
Cifrele de audiență nu au fost însă spectaculoase, media celor șase meciuri (două pe Digisport și patru pe gsptv) fiind de 1,26 puncte de rating, adică fiecare meci a fost vazut de 145.000 de oameni. În condițiile în care LPF a vândut drepturile tv cu 1 milion de euro pentru fiecare etapă! Cele șase meciuri transmise de cele două canale de sport în weekend-ul trecut au adunat în total 7,6 puncte de rating, ceea ce s-ar traduce într-un număr de aproximativ 875.000 de telespectatori. Cam la fel de mulți cât a ținut în fața ecranelor și Antena 1, cu meciul Ceahlăul-Steaua. Dacă în prima etapă a anului trecut Antena 1 a obținut un rating de 10,2 cu Vaslui-Steaua, meciul Stelei din prima etapă a acestui sezon nu a mai înregistrat decât 7,7 puncte.
Meciul de pe Antenă, întrecut de filmul ProTV! Interesant este că, de când transmite prima opțiune a Ligii 1, Antena 1 nu a fost până acum niciodată întrecută de ProTV, acest lucru întâmplându-se în premieră duminică seara. Pe publicul comercial urban, meciul de pe Antena 1 a obținut 6,2 puncte de rating, în timp ce filmul difuzat simultan de ProTV a înregistrat 7,5 puncte. Dacă în acest sezon meciurile difuzate de gsptv și Digisport din prima etapă au fost urmărite în medie de câte 145.000 de telespectatori, etapa inaugurală a sezonului trecut a înregistrat o medie de numai 60.000 de oameni pe meci.
Oțelul-Internațional 0,9 gsptv Timișoara-Gloria 1,1 gsptv U Craiova-Dinamo 3,0 gsptv Astra-Pandurii 0,7 gsptv Rapid-Poli Iași 0,9 Digisport CFR Cluj-Urziceni 1,0 Digisport Ceahlăul-Steaua 7,7 Antena 1
Record: 655.000 euro plătește TVR pentru un meci al Unirii Urziceni în Champions League
140.000 de euro costă fiecare meci transmis din liga 1!
1 milion de euro costă fiecare etapă din Liga1
Â
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER