După ce miercuri au semnat un contract de sponsorizare cu casa de pariuri Unibet, conducătorii Rapidului mai dau azi o lovitură în domeniu, aducându-i alături pe cei de la Blue Air.
Compania aeriană low-cost va fi al doilea sponsor care va apărea pe tricourile Rapidului începând cu meciul împotriva lui Poli Iași, înțelegerea întinzându‑se până la sfârșitul acestui sezon, cu opțiune de prelungire pe încă un an. Interesante sunt însă dedesubturile acestei afaceri, precum și raporturile din trecut dintre Rapid și Blue Air.
Puțină lume își mai aduce aminte că, pe 11 septembrie 2009, Blue Air a înaintat Tribunalului București o cerere prin care solicita insolvența Rapidului pentru o datorie de câteva mii de euro neachitată. La acea dată, Ioan Taban, președintele CA al Rapidului, a afirmat că este vorba de o creanță de aproximativ 15-20.000 de euro, reprezentând plata pentru deplasarea pe care Rapid a efectuat-o la Wolfsburg, pentru meciul din Cupa UEFA de pe 18 septembrie 2008.
Parteneriat pentru ștergerea datoriei
De fapt, această datorie face și obiectul parteneriatului dintre Rapid și Blue Air. Pentru a nu plăti cu bani gheață, dar și pentru a face rost de finanțe în plus, giuleștenii le-au propus celor de la Blue Air o variantă de rezervă: „Vă punem sigla pe tricourile noastre de joc în retur, iar voi ne ștergeți datoria, renunțați la procedura de insolvență deschisă și ne mai dați și o sumă de bani în plus”, a sunat oferta Rapidului.
Compania low-cost a acceptat, iar giuleștenii au rezolvat prin această asociere o problemă stringentă, fără să scoată vreun ban din buzunar.
O să vorbim cu cei de la Blue Air zilele următoare și vom rezolva problema cu datoria într-un fel sau altul. E vorba de câteva mii de euro de la deplasarea de la Wolfsburg Ioan Taban, președinte CA Rapid pe 8.10.2009
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER