Florentino Perez, președintele „galacticilor”, și-a atins până acum unul dintre obiective: a reinventat brandul Real Madrid.
Florentino Perez poate fi considerat Regele Midas al fotbalului: tot ce atinge președintele madrilen se transformă în aur: odată cu revenirea sa la conducerea clubului, Real Madrid a redobândit 70 % din piața mediatică pierdută în timpul lui Ramon Calderon. Ultimul studiu realizat de Universitatea din Navarra indică revenirea lui Real Madrid pe piața mediatică, de pe poziția a cincea, deținută în era Calderon, pe locul al doilea, în ierarhia celor mai mediatizate echipe de fotbal. Barcelona este pe prima poziție, printre primele cinci aflându-se și Manchester United, Chelsea și AC Milan, toate echipele fiind încă în cursa pentru câștigarea Ligii Campionilor.
„Efectul Florentino este un miracol”
Francesc Pujol, autorul studiului și profesor la Universitatea din Navarra, a mărturisit că este de-a dreptul șocat de progresul lui Real Madrid pe piața mediatică. „Nu a existat niciun caz asemănător în istorie. Nicio companie din lume nu a crescut atât de mult într-un timp atât de scurt pe piața mediatică. Efectul lui Perez este miraculos!”, a declarat Francesc Pujol pentru Marca.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER