Nike a lansat o nouă reclamă avându-l drept protagonist pe Tiger Woods.
Pentru a marca reîntoarcerea americanului în circuitul profesionist de golf, cei de la Nike au conceput o reclamă menită să mai spele imaginea lui Woods, puternic afectată după dezvăluirile din ultima vreme referitoare la viața sa sexuală sordidă.
Pe fundalul reclamei se poate auzi o înregistrare a vocii tatălui lui Tiger, Earl Woods, decedat în 2006 în care acesta îi spune fiului său: „Tiger, eu sunt mai predispus la a fi curios și a genera conversații. Aș vreau să aflu unde anume ți-a fost mintea și să decopăr care sunt sentimentele tale. Și mai ales dacă ai învățat ceva din ce s-a întâmplat.” Nike este unul din puținii sponsori importanți care au ales să își asocieze în continuare imaginea cu cea a lui Woods după scandalul sexual în care acesta a fost implicat la finalul anului trecut. În timp ce companii precum Gatorade, Procter & Gamble, AT & T sau Accenture au tăiat orice legătură cu Tiger, Nike și Electronic Arts au continuat colaborarea cu acesta.
La ce nu se așteptau probabil cei de la Nike este că, în ziua lansării reclamei intitulate „Earl și Tiger”, ziarul National Enquirer a raportat că Woods s-ar fi culcat și cu fiica în vârstă de 22 de ani a unuia dintre vecinii săi..
Sursa: huffingtonpost.com
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER