În ciuda crizei financiare și chiar dacă în urmă cu o lună reziliase contractul cu Sportingbet, Steaua a reușit să își găsească rapid un nou sponsor principal. Noua colaborare a fost stabilită tot cu o societate din lumea pariurilor, Bwin, unul dintre cele mai importante nume pe acest segment.
Contractul acordă bwin drepturi exclusive în categorie, austriecii urmând să includă brand-ul Steaua București în activitățile de marketing și de publicitate din întreaga lume.
În calitate de „official betting partner” al clubului, bwin va fi prezent pe panourile de la conferința de presă, zonă mixtă, zona interviurilor televizate și boardurile publicitare de la stadionul Steaua. Pe lângă acordul cu Steaua București, după ce a încheiat parteneriatul cu AC Milan, bwin a semnat de curând un contract de sponsorizare cu Liga Italiană de Fotbal Serie B care va fi cunoscută de acum drept Serie bwin.
„Suntem încântați de acest parteneriat, pe care dorim să îl dezvoltăm în perioada următoare. În momentul când își unesc forțele două branduri puternice, recunoscute pretutindeni în lume, colaborarea nu poate fi decât foarte buna”, a declarat Bobby Durbac, director de marketing al FC Steaua București.
„În calitate de partener al principalelor evenimente sportive, compania bwin este încântată de colaborarea cu Steaua București, cel mai de succes club de fotbal din România. Scopul nostru este să ne implicăm din ce în ce mai mult în sportul românesc, iar Steaua este partenerul perfect pentru bwin în demararea activităților de sponsorizare din Europa de Est”, a declarat Thomas Tzokas, director pentru Europa de Est în cadrul bwin.
bwin este una dintre cele mai mari case de pariuri on-line din întreaga lume. De-a lungul timpului a mai sponsorizat formații ca Real Madrid și AC Milan. Steaua nu este al primul parteneriat cu o casă de pariuri, anul trecut semnând un contract cu Sportingbet. Grupul bwin are peste 20 de milioane de utilizatori înregistrați în peste 25 de piețe.
Contractul pe care Steaua și Bwin urmează să-l semneze este cel mai slab dintre cele pe care clubul din Ghencea le-a încheiat în ultimii ani cu sponsorii principali. Dacă în trecut, RAFO a plătit 1.000.000 de euro, CitiFinancial 1.500.000, iar Sportingbet 750.000 pe an, doar suma garantată, de data aceasta, austriecii au fixat pragul la 500.000 de euro anual.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER