Acționarul majoritar George Copos susține într-un post publicat, marți, pe blogul său personal, că echipa Rapid, ținând cont că ocupă locul doi în clasament, nu este un Rolls Royce, dar cu siguranță este cel puțin un Bentley.
„Și noi avem un brand de lux: se cheamă Rapid. În prezent, ținând seama de poziția secundă pe care o avem în clasament, putem spune că, dacă, în clipa de față, nu suntem un Rolls Royce, suntem, cu siguranță, cel puțin un Bentley. Problema este aceea de a evita să fim puși în fața problemelor care i-au zguduit pe cei de la Bentley, aceea de a nu-și putea acoperi cheltuielile. Cu ochii celui care este, în același timp, înăuntrul fenomenului, ca investitor în corporația care se cheamă Rapid, dar și în afara lui, căci activitatea executivă nu îmi revine mie, sper din toată inima că societatea va avea capacitatea să producă performanță asigurându-și totodată echilibrul financiar, în condițiile unui buget stabilit. În acest sens trebuie interpretată afirmația mea «Banii – după meciul cu Steaua»”, a scris Copos pe blogul său personal.
Oficialul rapidist a făcut o trecere în revistă a brandurilor celebre ale lumii care au avut probleme de-a lungul timpului, încercând astfel să explice situația financiară dificilă cu care se confruntă acum gruparea giuleșteană. „Am auzit cu toții despre unele produse de excepțională calitate. Spre exemplu Rolls Royce, sau Bentley, sau Chrysler, sau Barings Bank, sau Sony combinat cu Columbia Pictures, sau ziarul francez Le Monde, sau Hummer – versiunea civilă, sau Cristian Lacroix, sau Cacharel, sau Gianfranco Ferre, sau Pan American, sau United Airlines sau US Airways, sau Lehman Brothers, sau Merrill Lynch, și lista poate continua. Ce unește toate aceste nume celebre ? E simplu. Faptul că, dincolo de calitatea excepțională a produselor sau serviciilor pe care le oferă – sau, după caz, le ofereau – ele nu au fost în stare să își asigure echilibrul financiar intern. Datorită acestui fapt, toate au avut probleme majore. Unele, ghinioniste, au dispărut de pe piață, cum este cazul companiei aviatice Pan American sau a automobilului de oraș Hummer. Altele au fost plasate sub protecția legii falimentului, cum este cazul lui United Airlines sau US Airways. Altele au fost preluate de companii cu profil similar, dar mai echilibrate financiar, cum e cazul lui Rolls Royce, Bentley, Chrysler ori Merrill Lynch. Marea problemă a brandurilor de mai sus a fost aceea că nu au reușit să își asigure un echilibru financiar corect al afacerilor pe care le derulau. Au avut costuri prea mari, credite prea multe, eficiență prea mică. În final, au avut probleme. Unele au găsit soluții, altele nu. Viața în mediul corporatist e frumoasă, dar nu întotdeauna ușoară”, mai spus acționarul majoritar pe blogul său.
FC Rapid se confruntă în ultima perioadă cu probleme financiare, clubul având restanțe la plata salariilor jucătorilor pe ultimele două luni și datorii la chiriile apartamentelor în care sunt cazați la București fotbaliștii străini. La finalul meciului Sportul Studențesc – Rapid, scor 0-2, jucătorii rapidiști au scandat „Să vină banii” în momentul în care George Copos a trecut prin dreptul vestiarului. Acționarul majoritar a replicat, spunând că restanțele salariale vor fi achitate după partida Rapid – Steaua, programată în 6 noiembrie.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER